مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای قزوین معرفی شد

در مراسمی با حضور دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو و مهندس حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع اب ایران آیین معارفه مهندس یدالله ملکی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای قزوین و تکریم مهندس پویا مدیر عامل سابق شرکت آب منطقه ای قزوین بر گزار شد.

دکتر "رضا اردکانیان" پیش از ظهر روز یکشنبه نهم تیر ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با اشاره به اینکه مدیریت وزارت نیرو از حدود ۲۰ ماه قبل انتخاب و انتصاب مدیران ارشد خود را به اتکای فراخوان عمومی سازمان‌دهی کرده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ مدیرعامل در استان‌‌ها و مدیران کل در حوزه ستادی به این شیوه انتخاب شده و مشغول به کار هستند.
وی تاکید کرد: انتظار می‌رود این رویه به ویژه توسط مدیرانی که از طریق فراخوان عمومی انتخاب شده‌اند در سطح سازمان‌ها و شرکت‌ها توسعه پیدا کند تا نیروهای شایسته در داخل مجموعه بتوانند به اتکای ظرفیت‌ و شایستگی‌های خود از فرصت برابر خدمت کردن به هموطنانشان بهره‌مند شوند.
اردکانیان تاکید کرد: به دنبال تعمیم فرایند انتخاب مدیران از طریق فراخوان عمومی هستیم تا هم نیروهای شایسته در داخل و خارج وزارت نیرو بتوانند خود را عرضه کنند و هم نظارت‌ها دقیق‌تر و مسئولیت‌ها با اختیارات دارای هم‌پوشانی باشند تا کیفیت بهتری از خدمت را بتوانیم به مردم عرضه بداریم.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد نیروهای شرکت آب منطقه‌ای قزوین از بانوان هستند، گفت: انتظار می‌رود این شرکت حتما از بانوان شایسته در تصدی مدیریت‌های ارشد خود استفاده کند تا از این حیث استان‌ قزوین مانند سایر جنبه‌ها نمونه باشد.
اردکانیان مدیران عامل شرکت‌های استانی را نماینده وزیر نیرو در استان دانست و افزود: زشتی و زیبایی کار یک مدیر در استان مستقیما به حساب عملکرد وزارت نیرو است. ما مسئول ارائه خدمت هستیم و بابت کیفیت و کمیت خدمتی که ارائه می‌دهیم باید پاسخگو باشیم؛ بنابراین اگر به هر دلیلی اختلالی در امر خدمت‌رسانی به مردم پیش آید برای بنده محدودیتی وجود ندارد که دو سال از انتخاب آن مدیر گذشته باشد یا دو هفته، و مطمئنا در انتخاب خود تجدیدنظر خواهم کرد.
گفتنی است: در ادامه این مراسم یدالله ملکی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین معرفی و از خدمات حمید پویا، مدیرعامل قبلی این شرکت تجلیل شد.
مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین جزو آن دسته از مدیران وزارت نیروست که از طریق اعلام فراخوان عمومی انتخاب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات