دیدار شهردار بیرجند با مجریان سرمایه گذاری در منطقه تفریحی بند دره

دیدار شهردار بیرجند با مجریان سرمایه گذاری در منطقه تفریحی بند دره

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار بیرجند با متولیان و مجریان سرمایه گذاری در منطقه تفریحی بند دره دیدار کرد.

شهردار بیرجند در این دیدار اذعان داشت: امیدواریم شرکت عمران و مسکن سازان در این منطقه تفریحی با انجام اقدامات موثر، هدیه خوبی به شهروندان بدهد.

مهندس محمد علی جاوید یادآور شد: نگاهی که در مجموعه شورای پنجم و مدیریت شهری فعلی وجود دارد نگاه انتفاعی نیست و تنها تلاش بر این است که مردم بتوانند از ظرفیت های شهر بیرجند استفاده کرده و بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان از شهرداری انتظار ایجاد مکان های تفریحی دارند ادامه داد: در حال حاضر شهروندان، بدون فراهم بودن زیر ساخت های لازم در حال استفاده از منطقه تفریحی بند دره و گذران اوقات فراغت می باشند.

شهردار بیرجند در خصوص همکاری در زمینه فراهم نمودن زیرساخت ها در این منطقه بدون اخذ ریالی از شهروندان اعلام آمادگی کرد و افزود: برای انجام اقدامات زیر ساختی می بایست محدوده بند که ظرفیت کار دارد در اولویت بوده و مکان های مطلوب انتخاب گردد.

جاوید با اشاره به اینکه در ارتباط با پروانه ساختمانی می بایست شرکت طرح را طی نامه ای به شهرداری ابلاغ نماید، اضافه کرد: شهرداری می تواند در بحث تاسیسات، زیر ساختها، مباحث خدماتی و ... همکاری نماید.

نماینده شرکت عمران و مسکن سازان نیز با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم انتظارات واقعی شهروندان را فراهم کنیم عنوان کرد: به زودی برنامه زمان بندی در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است " بند دره" سدی است تاریخی در نزدیکی بیرجند که مهم‌ترین بند تاریخی این شهرستان بوده و از جمله نقاط گردشگری خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند محسوب می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات