فرصت طلایی عزم مدیریت شهری در هم افزایی با مدیران و رفع مشکلات مردم

فرصت طلایی عزم مدیریت شهری در هم افزایی با مدیران و رفع مشکلات مردم

فرصت طلایی عزم مدیریت شهری در هم افزایی با مدیران و رفع مشکلات مردم

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هم اکنون فرصت طلایی به وجود آمده و عزم مدیریت شهری بر هم افزایی با مدیران و رفع مشکلات مردم است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان طرقبه و شاندیز که در هتل پارک حیات طرقبه برگزار شد، اظهار کرد: توسعه همه جانبه و متوازن شهر مشهد مورد تاکید است و با توجه به رویکردها و برنامه های پیش رو، باید گفت عزم مدیریت شهری نیز بر این امر است. این عزم، فرصت طلایی است که به وجود آمده و باید از آن بهره برد.
وی در ادامه بیان کرد: شاید چنین فرصت طلایی در دوره های بعدی پیش نیاید و ضرورت دارد مدیران شهرهای طرقبه و شاندیز از این فرصت بهره برده و مسایل موجود را حل و فصل کنند.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه این هم افزایی دارای پیام است، افزود: این مهم نشاندهنده انسجام، اراده و تصمیم مجموعه مدیریت شهری برای حل مشکلات مردم است.
حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به منافع و با گفتگو و رایزنی می توان مشکلات را حل و فصل کرد. چه اینکه فراتر از مرزهای کنونی موجود میان طرقبه و شاندیز و مشهد، مدیران رسالتی بر دوش دارند که باید بر اساس آن به مردم خدمت رسانی کنند.
وی ادامه داد: اینکه مردم برای رفتن به ییلاقات و طبیعت اطراف شهر، ۲ ساعت در ترافیک بمانند، بر خلاف خواست ما در کاهش آلودگی هوا است.
حیدری گفت: رفع آلودگی هوا و روانسازی ترافیک دغدغه ما است و امید است بتوانیم با همراهی و همدلی سایر مدیران، در یک رابطه برد برد مسایل را حل و فصل کنیم.
*حل منازعات به صورت محلی چاره ساز رفع مشکلات است
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد نیز با بیان اینکه حل منازعات به صورت محلی چاره ساز رفع مشکلات است، گفت: اگر قرار بود مسائل به صورت جزیره ای حل و فصل شود و یا به شکل دیکته ای از بالا به پایین مرتفع شود، تاکنون بسیاری از مسائل حل می شد. اما امروزه ادبیات حل منازعات نشان داده، شیوه حل مسائل به صورت محلی مسیر است.
محمدهادی مهدی نیا در ادامه افزود: اگر مشکلی باشد، همه آن را به حساب نظام یا مدیریت شهری می گذارند. مردم نمی گوید مشکل از شورای شهر طرقبه است، یا شورای شهر شاندیز، یا شورای شهر مشهد. بلکه وضعیت کلی را مشاهده و نتیجه گیری می کنند. چراکه همه در یک کشتی نشستیم و مسائل از هم قابل تفکیک نیست.
رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: این مرز بندی ها بین مشهد و طرقبه-شاندیز در واقع برای بهتر شدن گردش کار دولتی است و از حیث اجتماعی، انفکاکی وجود ندارد.
رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست، گفت: این که بگوییم همه کارهای کارشناسی شده بی عیب و نقص است، درست نیست. اما اگر بر روی اشتراکات کار کنیم، هر ۲ طرف برنده می شوند. این در حالی است که تعارضات جز از بین رفتن فرصت ها و منابع عایدی دیگری به دنبال ندارد.
احمد نوروزی اظهار کرد: خوب است در مورد پلاک ۱۷۶ نیز تشریک مساعی صورت گیرد. موضوعی که ۱۴ هکتار از اراضی موجود را در مسیر قرار داده و باید حل و فصل شود.
وی ادامه داد: رفع این مشکل با کار مشترک امکان پذیر است.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات