تلاش در رفع گره ترافیکی مشهد طرقبه با بکارگیری ۳ راهبرد

تلاش در رفع گره ترافیکی مشهد طرقبه با بکارگیری ۳ راهبرد

تلاش در رفع گره ترافیکی مشهد طرقبه با بکارگیری ۳ راهبرد

فرماندار طرقبه شاندیز بر تلاش در رفع گره ترافیکی مشهد طرقبه با بکارگیری ۳ راهبرد تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید حسن حسینی با بیان این مطلب در نشست هم‌اندیشی مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان طرقبه و شاندیز که در هتل پارک حیات طرقبه برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای مسیر‌های دسترسی برای رفع گره ترافیکی ۲ راهی طرقبه شاندیز، براساس مطالعات امکان‌سنجی برنامه‌ریزی شده و بدین ترتیب می‌توان مسیری از سمت میدان نمایشگاه به سمت بولوار فرمانیه و جاده حسن‌آباد ایجاد کرد.
وی در ادامه بیان کرد: بولواری در سمت شرقی طرقبه با اسم کوهساران وجود دارد که امتداد آن به قسمت پشت بندگلستان و سپس اتصال آن به یکی از مسیرهای ارتفاعات جنوبی می تواند گره‌گشا باشد.
فرماندار طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: برای تبدیل شدن یک معبر موجود به ۳ معبر، مقرر شد هزینه ۲۵ درصد مسیر را شهرداری مشهد، ۲۵ درصد را طرقبه شاندیز و ۵۰ درصد از محل منابع ملی تامین شود.
حسینی در عین حال بر سرعت بخشی به احداث بزرگراه مشهد چناران به عنوان گزینه سوم تاکید کرد و گفت: به این منظور در حال تحصیل حریم و اجرای این پروژه هستیم.
وی خاطرنشان کرد: نمی‌شود گفت چون اجرای این مسیرها تحریک‌پذیری جمعیت را به دنبال دارد، پس مردم ۲ ساعت در ترافیک بمانند و این معضل باید هر چه سریعتر رفع شود.
فرماندار طرقبه شاندیز در عین حال گفت: شهرستان طرقبه شاندیز در جوار مشهد است و مکمل چرخه زیارت محسوب می‌شود و اگر همجوار مشهد نبود، شاهد این حجم گردش مالی در این ۲ شهرستان نبودیم.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات