افتتاح ۱۱ پروژه فضای سبز در ۶ منطقه شهرداری مشهد

افتتاح ۱۱ پروژه فضای سبز در ۶ منطقه شهرداری مشهد

افتتاح ۱۱ پروژه فضای سبز در ۶ منطقه شهرداری مشهد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد از افتتاح ۱۱پروژه فضای سبز با اعتبار حدود ۸۹ میلیارد ریال در ۶ منطقه شهرداری مشهد تا پایان تیرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام خبر بالا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت مدیریت شهری، توزیع متوازن و افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم‌برخوردار است، از ۱۱ پروژه قابل افتتاح، ۸ پروژه مربوط به مناطق و محلات کم‌برخوردار است که با افتتاح این پروژه‌ها، بیش از ۱۱.۵ هکتار به فضای سبز شهر مشهد اضافه خواهد شد.
وی افزود: از این پروژه‎ها، دو پروژه در منطقه ۳ شامل مسیر ارزش و ورزش در ضلع شرقی بوستان بهار و پروژه فضای سبز آیلند میانی شهرک مهرگان به همراه احداث مخزن ۲۰۰ مترمکعبی مجموعا با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: از این پروژه‎های قابل افتتاح، سه پروژه در منطقه ۶ و دو پروژه در منطقه ۷ است، که از آن جمله می‎توان به پروژه احداث پارک اروند و پروژه فضای سبز بولوار بصیرت در منطقه ۶ و احداث فضای سبز خلج به مساحت ۲۸.۰۰۰ مترمربع و احداث فضای سبز نقیبی‌فرد در منطقه ۷ مجموعا با اعتبار حدود ۲۷ میلیارد ریال اشاره کرد.
وی همچنین به بهره‌برداری از ۴ پروژه دیگر در مناطق ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ اشاره کرد و گفت: پروژه احداث پارک رستگاری و خادم الشریعه در منطقه ۱۰، پروژه احداث و توسعه پارک خطی آموزگار ۲ تا ۸ در منطقه ۱۱ و پروژه احداث پارک خطی بزرگراه آیت‌الله رفسنجانی در منطقه ۱۲ از جمله این پروژه‎ها است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات