فاصله‌ای میان طرقبه-شاندیز و مشهد وجود ندارد/  ...

فاصله‌ای میان طرقبه-شاندیز و مشهد وجود ندارد/ ...

فاصله‌ای میان طرقبه-شاندیز و مشهد وجود ندارد/ مدیریت شهری مشهد آماده همکاری برای بهبود شرایط

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدهادی مهدی‌نیا در در نشست مشترک جمعی از اعضای شورا و مدیران شهری مشهد با فرماندار، ائمه جمعه و مدیران شهری و اعضای شورای شهرهای طرقبه و شاندیز با بیان اینکه هدف از این جلسه کمک به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است، اظهارکرد: امیدواریم بواسطه برپایی و برگزاری چنین نشست های مشترکی شاهد اقداماتی موثر باشیم.

وی افزود: حضور رئیس و اکثریت اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری اعم از شهردار و معاونان ایشان در این جلسه نشان از حساسیت و دغدغه‌مندی ما برای حل مسائل مختلف میان طرقبه شاندیز و مشهد دارد چراکه مردم خواهان خدمات و رفاه و آسایش هستند و تفکیکی میان این شهر قابل نمی‌شوند.

مهدی‌نیا با بیان اینکه مشهد و شهرستان طرقبه-شاندیز را نمیتوان از نظر اجتماعی قابل تفکیک دانست، افزود: تفکیک های انجام شده صرفا جهت مدیریت بهتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر است وگرنه هیچ فاصله‌ای میان این دو وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمامی تلاش های انجام شده طی ۱۲ سال اخیر که قابل تقدیر است، وضع موجود را باید بپذیریم و به منظور بهبود شرایط، نگرش ها را تغییر دهیم.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهدمقدس تاکید کرد: دغدغه‌مندی های مقابل را باید درک کنیم و این مهم جز با مفاهمه، گفتگو و تعامل محقق نخواهد شد.

مهدی‌نیا تصریح کرد: امروزه حل مسائل و مشکلات باید تکیه بر برنامه‌ریزی های محلی باشد تا بتوان به مفاهمه‌ای تعاملی دست پیدا کرد؛ مسائل دیگر به شکل دیکته‌ای و از بالا به پایین قبل حل و فصل نیستند.

وی اظهارکرد: دغدغه‌مندی برای حل و فصل مشکلات مردم، موضوعی مشترک میان مدیریت‌های شهری طرقبه-شاندیز و مشهد است و ما برای حل مشکلات آمادگی کامل داریم تا موجب رفاه و آسایش مردم شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات