معاون برنامه ریزی و توسعه...

معاون برنامه ریزی و توسعه...

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد بر لزوم ساماندهی منابع انسانی تاکید کرد و از ارتقاء شغلی ۲۲۹ نفر از کارمندان رسمی و پیمانی شهرداری و سازمان های وابسته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد - مهدی فعالی بر لزوم ساماندهی منابع انسانی تاکید کرد و از ارتقاء شغلی ۲۲۹ نفر از کارمندان رسمی و پیمانی شهرداری و سازمان های وابسته خبر داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد با بیان این که در سال ۱۳۹۷، تعداد ۱۵۶ نفر از کارمندان رسمی و پیمانی شهرداری یزد و سازمان های تابعه مشمول ارتقاء به گروه بالاتر شده اند، افزود: با بررسی سوابق کاری و تحصیلی کارکنان و در راستای بالابردن انگیزه کاری و تشویق کارمندان برجسته، حوزه های مختلف با افزایش ۳۸ درصدی نسبت به سال قبل، تعداد ۳۳ نفر از کارمندان (رسمی و پیمانی) به پست های کارشناسی و بالاتر انتصاب یافته اند.

فعالی اظهار داشت: با عنایت به بخشنامه ارتقاء مسیر شغلی کارکنان، طرح مذکور برای ۴۰ نفر از کارمندان رسمی و پیمانی اجرا شد که نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش یافته است.

وی مهم ترین گام در خدمات منابع انسانی را افزایش بهره‌ وری و غنی سازی توانمندی ها و مهارت‌های کارکنان در جهت نیل به اهداف کلان سازمانی با اتکا به ظرفیت‌های داخلی دانست و تصریح کرد: حوزه برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ضمن احصای مشکلات و موانع درون سازمانی، جلسات هم اندیشی را با حضور کارشناسان و صاحبان فن برگزار کرد تا با بهره گیری از خرد جمعی، استفاده از نخبگان اداری و ایجاد فضایی برای بیان طرح‌ها و نظریات مبتکرانه، تحولات مثبتی در راستای اثر بخشی سیستمی و پیاده سازی نظام جامع منابع انسانی در شهرداری یزد ایجاد کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد تاکید کرد: نیروی انسانی یکی از مهمترین سرمایه هر سازمان می باشد و منابع انسانی شهرداری یزد، دارایی ارزشمند این مجموعه می باشد.

فعالی خاطر نشان کرد: مدیریت شهرداری یزد به منظور ارتقاء سطح عملکرد خود با صرف وقت، هزینه، بهبود روش های کاری و فرایند های ساختاری و تشکیلاتی سعی دارد منابع انسانی موجود را به نحو شایسته ساماندهی نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات