تجهیز ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به سیستم سرمایشی

تجهیز ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به سیستم سرمایشی

تجهیز ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به سیستم سرمایشی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از اتوبوس‌های درحال بازسازی سازمان اتوبوسرانی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و اظهارکرد: وضع تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، شرایط خاصی را ایجاد کرده و برای واردات اتوبوس با مشکل روبرو هستیم لذا مدیریت شهری مشهد اقدام به بازسازی و نوسازی ناوگان خود نموده است.

بهاروند با تاکید بر اینکه تمامی اتوبوس‌ها قابل استفاده بوده و صرفا به لحاظ ظاهری شرایط مناسبی نداشتند، گفت: در این نوسازی، اتوبوس‌ها از نظر موتور، اتاق و شاسی به استاندارد اولیه بازمی‌گردند و به سیستم سرمایش نیز مجهز می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در حال بازسازی هستند که طی مدت ۶ ماه تحویل ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد خواهند شد؛ پیمانکاران موظف هستند به صورت میانگین، هر دو روز، یک دستگاه اتوبوس را تحویل دهند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد هزینه نوسازی و بهسازی هر دستگاه اتوبوس را حدود ۶۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز در ماه های گذشته، بهای هر اتوبوس بین ۳ تا ۴ برابر افزایش پیدا کرده و آنچه در این مجموعه شاهدیم، اقدامات بسیار ارزشمندی است که موجب ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و زائران بارگاه رضوی می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات