تجلیل استاندار از سید علی...

تجلیل استاندار از سید علی...

استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در آیین اختتامیه جشنواره " نه به اعتیاد " از تلاش های ارزنده سید علی مشتاقیون معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد در عرصه مبارزه با مواد مخدر با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - در آیین اختتامیه جشنواره " نه به اعتیاد " محمد علی طالبی استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از تلاش های ارزنده سید علی مشتاقیون معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد در عرصه مبارزه با مواد مخدر با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمود .

در این لوح آمده است: آنچه در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، کشور عزیزمان را از تهدیدات داخلی و خارجی مصون ساخته و بر شوکت و عظمت آن افزوده، همت و حضور پرصلابت زنان و مردان وارسته و بیدار دلی بوده که تجلی حضورشان در عرصه های نظامی و غیرنظامی، کشور را از سیل عظیم تهاجم حفظ نموده و به ویژه در عرصه مبارزه با مواد مخدر، نام ایران را بر صدر کشورهای جهان قرار داده است.

تلاش های ارزنده شما در این عرصه را ارج نهاده، سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزونتان را در ادامه این جهاد بزرگ از ایزد منان مسئلت می نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات