رسانه ابزار نهادینه سازی فرهنگ صرفه جویی است


به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد،«محمدمهدی جوادیانزاده» پیش از ظهر چهارشنبه، پنجم تیرماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا- منطقه یزد، از نزدیک با فعالیت های این دفتر خبرگزاری آشنا شد .
وی در این بازدید ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص اقدامات و برنامه های حوزه آب و مدیریت منابع آبی استان، به اهمیت نقش رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگیهای صورت گرفته، امسال نام هفته صرفه جویی آب به هفته صرفه جویی آب و انرژی تغییر کرده است .
مدیر عامل شرکت آب منطقهای یزدبا بیان اینکه حوزه فرهنگی و رسانهای استان از ظرفیت های خوبی برخوردار است، افزود: خبرگزاری ایسنا یکی از ظرفیتهای شاخص یزد در این حوزه است .
وی در پایان شیوه تنظیم خبر و انتخاب تیترهای کاربردی را کمک مناسبی برای مدیریت بهتر و کارآمدتر مدیران استان دانست و بیان کرد: موضوع مهم صرفه جویی در مصرف آب و انرژی باید از مسیر جذب مشارکت رسانهها انجام شود .
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقهای یزد
نظرات