رسانه ابزار نهادینه سازی فرهنگ صرفه جویی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، با بیان این که حوزه فرهنگی و رسانه ای استان از ظرفیت های خوبی برخوردار است، گفت: رسانه ها نقش بسیار مهمی در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد،«محمدمهدی جوادیان‌زاده» پیش از ظهر چهارشنبه،  پنجم تیرماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا- منطقه یزد، از نزدیک با فعالیت های این دفتر خبرگزاری آشنا شد .

وی در این بازدید ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص اقدامات و برنامه های حوزه آب و مدیریت منابع آبی استان، به اهمیت نقش رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، امسال نام هفته صرفه جویی آب به هفته صرفه جویی آب و انرژی تغییر کرده است .

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزدبا بیان این‌که حوزه فرهنگی و رسانه‌ای استان از ظرفیت های خوبی برخوردار است،‌ افزود‌:‌ خبرگزاری ایسنا یکی از ظرفیت‌های شاخص یزد در این حوزه است .

وی در پایان شیوه تنظیم خبر و انتخاب تیترهای کاربردی را کمک مناسبی برای مدیریت بهتر و کارآمدتر مدیران استان دانست و بیان کرد: موضوع مهم صرفه جویی در مصرف آب و انرژی باید از مسیر جذب مشارکت رسانه‌ها انجام شود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات