برگزاری جلسه هیات اجرایی برگزاری اجلاس هیات عمومی

برگزاری جلسه هیات اجرایی برگزاری اجلاس هیات عمومی


برگزاری جلسه هیات اجرایی برگزاری اجلاس هیات عمومی

جلسه هیات اجرایی اجلاس بیست و دوم هیات عمومی روز دوشنبه دهم تیر ماه با حضور اعضاء هیات اجرایی برگزاری اجلاس و مدیر حراست و یکی از کارشناسان معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی تشکیل گردید .
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی در آغاز جلسه مهندس مصطفوی مسئول دبیرخانه دائمی هیات عمومی ،گزارش مبسوطی از اقدامات به عمل آمده توسط هیات اجرایی برگزاری اجلاس را ارائه کرد  .
در این جلسه دکتر جلال وندی  مدیرحراست از وزارت راه و شهرسازی نکاتی را در زمینه برگزاری هرچه بهتر انتخابات بیان کرد که مورد توجه حاضران قرار گرفت .
در ادامه مهندس اسماعیلیان گزارشی از جزئیات برنامه ای اجلاس و اقدامات لازم در راستای نشر اخبار و ملزومات مربوط اجلاس و مذاکرات انجام شده با شرکت های ارائه دهنده خدمات مزبور  را ارائه داد .
در انتهای جلسه دکتر جوان مجیدی مسئول هیات برگزاری اجلاس در جمع بندی ، ضمن تشکر از همکاری نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در هر چه باشکوهتر برگزار شدن اجلاس ، در خصوص ضرورتهای قانونی مربوط به اجلاس ، لزوم انتقال احساس اعتماد و آرامش به اعضاء هیات عمومی  در برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات انجام شده ، نکاتی را ارائه نمود که از طرف نمایندگان وزارت راه و شهرسازی کلیدی و بااهمیت قلمداد گردید .
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات