شرایط لازم‎ برای تاسیس یا تمدید فعالیت شرکت‎ها و موسسات مدیریت پسماند وابسته به شهرداری ابلاغ شد

شرایط لازم‎ برای تاسیس یا تمدید فعالیت شرکت‎ها و موسسات مدیریت پسماند وابسته به شهرداری ابلاغ شد

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ شرایط لازم الاجرا به منظور تاسیس یا تمدید فعالیت شرکت ها یا موسسات مدیریت پسماند وابسته به شهرداری ها از سوی رییس این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری‎های کشور، عباس کرکه آبادی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تهیه این دستورالعمل با توجه به اهمیت حوزه پسماند در خدمات شهری و در پاسخ به درخواست های متعدد استانداری‏ها و شهرداری ها و به‏منظور ایجاد وحدت رویه در استانداری ها و شهرداری ها برای تاسیس یا تمدید فعالیت شرکت ها یا موسسات مدیریت پسماند وابسته به یک و یا چند شهرداری؛ در دستور کار سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار گرفت.

وی اضافه کرد: دستورالعمل مزبور در اقدامی مشترک با دفاتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری و حقوقی و امور قراردادهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تهیه و پس از تشکیل جلسات متعدد کارشناسی و ارزیابی های تخصصی از سوی دکتر جمالی نژاد ابلاغ شد.

وی افزود: شهرداری‏های متقاضی می ‏بایست تقاضای خود را با رعایت دستورالعمل فوق و متضمن گزارش توجیهی، مصوبه شورای اسلامی شهر ذیربط و تایید استانداری جهت طی مراحل بعدی به دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات