مجموعه مدیریت شهری بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارتباط عمیقی ایجاد  ...

مجموعه مدیریت شهری بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارتباط عمیقی ایجاد ...

مجموعه مدیریت شهری بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارتباط عمیقی ایجاد کرده است

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد گفت: مجموعه مدیریت شهری سعی کرده در همدلی و همکاری نقش موثر و تسهیل‌کننده را داشته باشد و بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارتباط عمیقی را به وجود آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احسان اصولی در مراسم رونمایی و معرفی " نشریه بلدالامین" قدیمی‌ترین روزنامه شهرداری مشهد در نگارخانه شهر، اظهار داشت: در شهر مشهد یک فضای همدلی و همکاری بین بخش‌ها و نهادهای مختلف شکل گرفته که بی‌نظیر است؛ ماحصل این همکاری‌ها و همدلی‌ها، کارآمدی و اثر بخشی برکاتی است که مشمول شهر و شهروندان می‌شود.
وی افزود: مصادیق این همفکری‌ها و همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف در حال ظهور و بروز است مانند همین رویداد نمایشگاه رونمایی و معرفی " نشریه بلدالامین" که با مشارکت یکی از ارکان مهم شهر مشهد، آستان قدس رضوی اتفاق افتاده است.
اصولی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری سعی کرده است در این همدلی و همکاری نقش موثر و تسهیل‌کننده را داشته باشد و بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارتباط عمیقی را به وجود آورد.
وی به ظرفیت‌های تاریخی و هویتی شهر مشهد که در گنجینه اسناد آستان قدس رضوی وجود دارد اشاره و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای در بین بخش‌های مختلف فرهنگی شهر و دغدغه دستگاه‌های متولی فرهنگ وجود دارد موضوع تقویت هویت اجتماعی و هویت شهر مشهد و تکیه بر دیرینه و داشته‌های فرهنگی است که شهر مشهد در درون خود دارد.
اصولی گفت: با تکیه و استفاده از این ظرفیت‌ها و گنجینه می‌توانیم گذشته و هویت شهر را در سطح ملی و فراملی معرفی کنیم و برای نسل‌های جوانتر و محققان، مرجع و منبع خوبی را مهیا کنیم.
وی با بیان اینکه اگر انحصار فکری و ذهنی شکسته شود برکات آن به شهر می‌رسد، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در این شهر در هر حوزه‌ای فعالیتی انجام دهیم نباید خود را مطلق در ماجرا توانمند بدانیم.
عضو شورای شهر مشهد افزود: باید برای رشد، عمران و آبادانی، کارامدی و اثربخشی در حوزه‌های شهری و کشوری همدیگر را بپذیریم و قبول کنیم و نگاه هم‌افزا و همکاری و همدلی را تقویت نماییم.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات