لزوم تکیه همه دستگاه ها بر هویت اجتماعی و داشته  ...

لزوم تکیه همه دستگاه ها بر هویت اجتماعی و داشته ...

لزوم تکیه همه دستگاه ها بر هویت اجتماعی و داشته های فرهنگی شهر امام رضا(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، احسان اصولی در آئین رونمایی از نخستین نشریه شهرداری مشهد با نام "نشریه بلدالامین" که همزمان با روز شهرداری ها با حضور جمعی از مدیران شهری، آستان قدس رضوی و اعضای شورای شهر مشهد صورت پذیرفت، اظهارکرد: برای رشد و توسعه در حوزه‌های مختلف شهری باید همدلی و همکاری بین همه دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

وی تقویت هویت اجتماعی و هویت شهر مشهد را دغدغه همه فعالان فرهنگی در این کلانشهر دانست و بیان کرد: گنجینه‌های فرهنگی غنی آستان قدس رضوی نیز نقش مهمی در معرفی هویت مشهد داشته و مرجع و ظرفیت خوبی برای شناساندن هویت تاریخی این شهر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به وجود گنجینه عظیمی از آثار ارزشمند فرهنگی در آستان قدس رضوی متذکرشد: می توانیم به این گنجینه ارزشمند تکیه کرده و برای نسل های جوان تر و همچنین دانشمندان مرجع و منبع خوبی را ایجاد کنیم.

وی با قدردانی از آستان قدس رضوی به خاطر برپایی سه شنبه های فرهنگی تصریح کرد: در روز بزرگداشت حیکم ابوالقاسم فردوسی نیز شاهد رونمایی از برخی آثار فرهنگی ارزشمند در این حوزه از سوی آستان قدس رضوی بودیم که بسیاری از استادان و اصحاب رسانه را به شگفتی واداشت.

اصولی همچنین به مقوله همدلی و هم افزایی بین بخشی اشاره کرد و گفت: هیچ کس با بخشی نگری و مطلق انگاری نمی تواند در کاری موفق شود و حل مسائل مهمی همچون افتتاح کتابخانه مرکزی مشهد بعد از ۲۵ سال و آغاز به کار مرکز فرهنگی دفاع مقدس را می توان از مصادیق کار جمعی و همدلی بین مسئولان دانست.

نخستین نشریه شهرداری مشهد با نام "نشریه بلدالامین" در پانزدهمین برنامه سه شنبه های فرهنگی آستان قدس رضوی و همزمان با روز شهرداری ها با حضور جمعی از مدیران شهری، آستان قدس رضوی و اعضای شورای شهر مشهد رونمایی شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات