حمایت مدیریت شهری مشهد از فعالیت های عام‌المنغعه

حمایت مدیریت شهری مشهد از فعالیت های عام‌المنغعه

حمایت مدیریت شهری مشهد از فعالیت های عام‌المنغعه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمد حاجیان شهری در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری مشهد از بیمارستان روانپزشکی دکتر حجازی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و اظهارکرد: این بیمارستان، جزو بیمارستان های قدیمی مشهد بوده که بیش از ۶۰ سال است به بیماران خدمات ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای که با مسئولان بیمارستان برگزار شد، متولیان مجموعه مشکلات خود را در بحث ارائه خدمات مطرح کردند، گفت: مشکلاتی در بحث ارائه خدمات این بیمارستان وجود داشت و درخواست مساعدت از سوی مدیریت شهری داشتند که با موافقت همراه شد.

حاجیان افزود: موارد مطرح شده مربوط به نیازهای زیرساختی در حوزه ارائه خدمات از سوی شهرداری، همچون ترمیم و احداث فضای سبز، تهیه وسایل ورزشی، رنگ‌آمیزی محیطی و آسفالت محوطه بیمارستان بود تا فضایی بانشاط برای بیماران فراهم شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در چارچوب بودجه خود اقداماتی در جهت بازسازی شروع کرده و مدیریت شهری نیز یاری رسان خواهد بود.

حاجیان همچنین گفت: با توجه به فعالیت عام‌المنفعه این بیمارستان و ارائه خدمات عمومی، از محل تبصره ۸ مدیریت شهری مشهد تصمیم به مساعدت گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات