اجرای بیش از ۲۴ هزار و ۴۰۰ متر طول جدول گذاری در منطقه دو

در سه ماهه گذشته انجام شد :

اجرای بیش از ۲۴ هزار و ۴۰۰ متر طول جدول گذاری در منطقه دو

۷۹۴ تن آسفالت برای لکه گیری معابر

شهردار منطقه دو شهر کرمان، از اجرای بیش از ۲۴ هزار و ۴۰۰ متر طول جدول گذاری در سطح منطقه دو طی سه ماه اول سال جاری خبر داد.

علی سعیدی در گفتگو با کرمان آنلاین گفت: طی سه ماه اول سال جاری ۲۴ هزار و ۴۳۰ متر طول جدول گذاری در سطح منطقه دو اجرا شده است که جاده زرند ، بولوار آزادگان ، خیابان بقیه الله، خیابان پارسیان و بولوارهای هوشنگ مرادی و شهید ستاری از جمله این معابر هستند.

وی از اجرای ۱۲۶۰ متر مربع فرش موزاییک در مدت یاد شده در سطح منطقه دو نیز خبر داد و افزود : در این راستا فرش موزاییک بولوار معلم به متراز ۳۵۰ متر مربع انجام شد.

شهردار منطقه دو در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه برای لکه گیری معابر سطح این منطقه ۷۹۴ تن آسفالت در سه ماه اول سال جاری استفاده شده است، کندرو بولوار جمهوری ، خیابان کمیل ، بولوار آزادگان ، کوچه های شهید همتی فر و بهمنیار را از جمله معابر لکه گیری شده در مدت یاد شده عنوان کرد.

وی کاشت ۲۶۵۵۰ بوته گیاهان پوششی ،۶۲۹۰۰ نهال فصلی ،۱۲۳۸ نهال دائمی ،۵۴۸ اصله درخت ،۱۰۹۳ اصله پرچین ،کاشت ۱۷۹ اصله درختچه ،هرس و سربرداری درختان و خاکریزی و تسطیح جهت کاشت درخت و درختچه را از دیگر اقدامات انجام شده در سطح منطقه دو در مدت یاد شده ذکر کرد.

سعیدی همچنین از شست وشو و رنگ آمیزی ۱۸۵۰۰ متر طول جدول ،شست و شوی ۱۱۰۰۰ متر طول دیوار و شست و شوی ۱۴۰۰ عدد تابلو های ترافیکی خبر داد.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات