اولویت خدمات رسانی به مناطق الحاقی و زیباسازی شهری در شهرداری منطقه دو با توجه به رویکرد مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری،رویکرد توسعه متوازن و نگاه ویژه در ارائه خدمات شهروندی در محلات الحاقی سرلوحه فعالیت‌های شهرداری منطقه دو قرار گرفته است.

بر این اساس و در جهت روان‌سازی ترافیک و بهسازی معابر، لکه‌گیری و آسفالت کوی اصحاب، کوچه‌های علی‌اصغر، شهید صحرایی، نرگس ۴ در قرق، کوی هفت‌تیر، کوچه امام رضا در شرف‌آباد  از اقداماتی بوده که شهرداری منطقه دو ان را اجرایی کرده است.

آسفالت و لکه‌گیری  خیابان مدرس و خیابان نظام مهمندسی را می توان از دیگر فعالیت‌های حوزه فنی عمرانی این منطقه در هفته های اخیر برشمرد.

در راستای توجه به شعار محوری «سلامت شهر؛ سلامت شهروندان» پیاده‌روسازی در بلوار امیر مازندرانی محدوده فرمانداری و خیابان توانیر در بلوار فرح‌آباد به اتمام رسیده و اجرای این پروژه در خیابان‌های پرتردد و بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته استمرار خواهد  داشت.

در بخش خدمات شهری نیز ، لایروبی و آهک پاشی کانال‌ها و جوی‌ها، جمع‌آوری مستمر زباله در محلات الحاقی و سایر نقاط و زیباسازی خیابان‌ها و میدان‌ها  و بهسازی تاسیسات زیربنایی به همت مجموعه شهرداری منطقه اجرایی شده است.

بهسازی و راه‌اندازی این حوضچه بازار نرگسیه در راستای زیباسازی بازار مرکزی شهر ازجمله مطالبات شهروندان بوده که شهرداری منطقه دو آن را مورد توجه قرار داده و اجرا کرده است.

با توجه به  تاکید مهندس فرزانه سرپرست شهرداری ساری مبنی بر توسعه فضای سبز و توجه ویژه به مبلمان شهری ، کاشت درختچه و گل‌های فصلی به همت کارکنان مجموعه شهرداری منطقه دو و سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری در دستور کار قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات