دومین مرحله از طرح آزمایشی پیاده راه خیابان حصار

دومین مرحله از طرح آزمایشی پیاده راه خیابان حصار

کریمی مدیر واحد مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اراک بیان داشت: با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده مبنی بر اجرای طرح آزمایشی پیاده راه خیابان حصار، از امروز این خیابان به صورت کامل بسته می شود و تنها خودروهای حمل و نقل عمومی(تاکسی)، خودروهای امدادی، دوچرخه و عابرپیاده مجوز تردد در این محدوده را دارند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین از امروز، جهت ایجاد جاذبه و تشویق شهروندان به استفاده از پیاده راه، برنامه های فرهنگی همچون اجرای موسیقی سنتی، پرفورمنس هنری با موضوعات ترافیکی، استفاده از دوچرخه، اعتیاد و تکدی گری و نمایش های خیابانی (نقالی شهروندی) از ساعت ۹ الی ۱۲صبح و ۶ تا ۸ عصر، در این خیابان اجرا می شود.
کریمی تصریح کرد: نظرسنجی های مردمی در خصوص اجرای این طرح انجام شده و با آنالیز نتایج، طبق نظر شهروندان نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت خواهیم نمود.
مدیر واحد مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اراک در پایان گفت: ساکنین محدوده خیابان حصار از امروز می توانند، جهت ثبت نام برای دریافت کارت تردد به شهرداری منطقه بافت تاریخی مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است، طوفان محمدی رییس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر اراک با حضور میدانی در خیابان حصار ،از نحوه اجرای این طرح بازدید نمود.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات