پیوستن شرکت تاکسی هوشمند ۱۸۲۸ به پویش سه شنبه های بدون خودرو

پیوستن شرکت تاکسی هوشمند ۱۸۲۸ به پویش سه شنبه های بدون خودرو

با هماهنگی به عمل آمده، جلسه ای در راستای حمایت از پویش سه شنبه های بدون خودرو با حضور مدیریت شرکت هموشمند ۱۸۲۸ و به ریاست مرادی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک تشکیل شد .
مرادی در این جلسه بیان داشت: اراک به عنوان یکی از کلانشهرها، همواره دارای مشکلات محیطی از جمله ترافیک و آلودگی هوا و ... بوده و متاسفانه استفاده شهروندان از خودروهای تک سرنشین سیر صعودی را پیدا کرده که این موضوع می تواند به عنوان زنگ خطری برای سلامتی افراد باشد.
وی ادامه داد: شهروندان در طول هفته می توانند یک روز در هفته بدون خودروی شخصی مسافت منزل تا محل کار را طی کنند و جهت اجرای این امر باید طرح های تشویقی را برای شهروندان در نظر بگیریم و در راستای حمایت از پویش سه شنبه های بدون خودرو تنها نباید دوچرخه سوار باشیم، بلکه می‌توانیم مسیر منزل تا اداره را پیاده روی کرده، یا از خودورهای حمل و نقل عمومی استفاده کنیم.
در ادامه پس از توضیحات مرادی و بحث و تبادل نظر، مدیر شرکت ۱۸۲۸ ضمن اعلام آمادگی در راستای تشویق شهروندان و حمایت از این پویش، با توجه به درخواست ریاست سازمان در خصوص اعمال تخفیف ۲۰ درصدی استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای سه شنبه اعلام آمادگی نموده و طبق توافق صورت گرفته مقرر شد، از سه شنبه هفته آینده رانندگان تحت نظارت ۱۸۲۸ با اعمال ۲۰ درصد تخفیف در این روز به شهروندان خدمات رسانی نموده و به این ترتیب رسما شرکت هوشمند ۱۸۲۸ به پویش سه شنبه های بدون خودرو پیوست.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات