برگزاری جشن بزرگ ویژه دختران و بانوان در بوستان ریحانه

برگزاری جشن بزرگ ویژه دختران و بانوان در بوستان ریحانه

برگزاری جشن بزرگ ویژه دختران و بانوان در بوستان ریحانه

مدیرکل منابع انسانی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، جشن بزرگی ویژه دختران و مادران در بوستان ریحانه برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، زری جراح ضمن تبریک به همه مهربانوان شهر مشهد به مناسبت روز دختر گفت: در سال گذشته به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) جشن بزرگی در بوستان بانوان ریحانه برای گردهمایی مادران و دختران برگزار کردیم که با استقبال بی نظیری روبه رو شد و ۲۰ هزار نفر حضور داشتند.
وی افزود: در همین راستا امسال هم این جشن بزرگ برای مادران و دختران مشهدی و زائران در بوستان ریحانه برگزار خواهد شد.
جراح ادامه داد: هدف این است که برای بانوان مشهدی و زائران به مناسبت های مختلف دورهمی های اختصاصی و جشنهای زنانه ای برگزار شود که بانوان بتوانند از نظر فرهنگی و هنری تجربیات خود را در مکان های اختصاصی بانوان در اختیار یکدیگر بگذارند و با پتانسیل های خانم های مشهدی بیشتر آشنا شویم.
وی خاطرنشان کرد: از گروه های هنری اختصاصی بانوان، مولودی خوانی ولادت حضرت معصومه (س) و هنرمندان سطح مشهد و ورزشکاران خانم دعوت شده در این جشن حضور داشته باشند.
جراح گفت: دختران نمونه مشهد در عرصه های مختلف با مجوز خانواده ها و تایید نهادهای مختلف در اکران های و بیلبوردهای شهری به مدت ۴۸ ساعت معرفی خواهند شد.
وی از شهردار مشهد، شورای اسلامی شهر مشهد، سازمان فرهنگی و اجتماعی و اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد و شهرداری منطقه ۷ برای برگزاری این برنامه تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است جشن بزرگ ریحانه به مناسبت روز دختر، امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در بوستان ریحانه واقع در بولوار جمهوری برگزار می شود و همه بانوان و دختران شهر بهشت به این جشن دعوت هستند.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات