پیگیری اصلاح سرعتگیرهای بولوار نماز در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷ /  ...

پیگیری اصلاح سرعتگیرهای بولوار نماز در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷ / ...

پیگیری اصلاح سرعتگیرهای بولوار نماز در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷ / بررسی طرح خوداظهاری شهروندان برای پارک‌های حاشیه ای الیت

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد از بررسی اصلاح سرعتگیرهای بولوار نماز در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجتبی بهاروند که در یک چهارشنبه پاسخگویی دیگر، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به سئوالات، انتقادات و پیشنهادات شهری شهروندان پاسخ داد، در مورد اهمیت درخواست‌های شهروندان اظهار داشت: هر طرح و برنامه‌ای که بخواهیم اجرا کنیم و یا قبل از تصویب هر طرح و لایحه‌ای، یقینا نظرات شهروندان در آن خصوص مدنظر قرار داده می شود.
وی افزود: درخواست‌های مردمی ۱۳۷ که اکثر آنها نیز واقعی و به جا می‌باشد، پشتوانه کارشناسی و اجرایی خوبی برای طرح ها و پروژه‌های مختلف مدیریت شهری بوده و ما نیز در شورای شهر از آنالیز این درخواست‌ها، برای بررسی و تصویب بودجه های سالیانه شهرداری بهره می بریم.
بهاروند در پاسخ به انتقادهای شهروندان در خصوص سرعتگیرهای بولوار نماز نیز گفت: در این خصوص حق با شهروندان است زیرا با هر بار کاهش سرعت شهروندان در رسیدن به این سرعتگیرها، استهلاک و مصرف سوخت خودروهای آنها افزایش می‌یابد پس لازم است که به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های نظارت تصویری، بر روی کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه در این بولوار نظارت نماییم.
وی با بیان این مطلب که در برخی از نقاط، ناچار به استفاده از سرعتگیر هستیم، تصریح کرد: با توجه به تماس‌های شهروندان به مرکز ۱۳۷ و انتقادهای آنان از تعداد زیاد سرعتگیرهای بولوار نماز، این موضوع حتما در اسرع وقت رسیدگی می‌شود تا به نحو مطلوب، اصلاح شود.
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه با ۱۳۷، صدای شهروندان شنیده می شود، اذعان داشت: یکی از گلایه‌های شهروندان در مورد الیت، حضور پارکبانان برای دریافت پول شارژ در هنگام پارک خودرو در پارک‌های حاشیه‌ای بود لذا به دنبال اجرای طرح خوداظهاری هستیم تا شهروندان خود زمان توقف را اعلام و شارژ لازم را انجام دهند.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات