تفاهم نامه همکاری ایمنی محور بین سازمان تاکسیرانی و سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین امضا شد

تفاهم نامه همکاری ایمنی محور بین سازمان تاکسیرانی و سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین امضا شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: با توجه به اهمیت توسعه فرهنگ ایمنی و لزوم افزایش آگاهی های عمومی در زمینه پیشگیری و مقابله با آتش سوزی، تفاهم نامه همکاری بین سازمان تاکسیرانی و سازمان آتش نشانی با موضوع ارائه آموزش های مقدماتی خاموش کردن آتش به امضا رسید.

این مسئول گفت: بر اساس این تفاهم نامه، مقرر شد سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین نسبت به برگزاری دوره های آموزشی ادواری برای ۱۰۰ نفر از تاکسیرانان داوطلب همیار آتش نشان اقدام کند.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی همزمان با برگزاری دوره های مخصوص، برای تاکسیرانان همیار آتش نشان کارت شناسایی و لوگو جهت نصب بر روی تاکسی تهیه خواهد کرد و تهیه کلاه و کاور مخصوص، اهدای یک دستگاه خاموش کننده پودری و شارژ رایگان این خاموش کننده ها از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی بر اساس این تفاهم نامه همکاری است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خصوص تعهدات سازمان متبوع خویش در این تفاهم نامه اظهار داشت: معرفی تاکسیرانان داوطلب همیار آتش نشان به سازمان آتش نشانی، بیمه کردن تاکسیرانان همیار آتش نشان جهت حوادث احتمالی و درنظر گرفتن تخفیف ویژه جهت صدور دفترچه برای تاکسیران همیار آتش نشان، از جمله اقدامات سازمان تاکسیرانی بر اساس این تفاهم نامه است.

عرشیان ادامه داد: همکاری تاکسیرانان در طرح های مهم کشوری و شهری چون همیار آتش نشان، بیانگر حضور فعال و پویای آنان به عنوان سفیران فرهنگی در شهر است.

این مسئول گفت: با تربیت تاکسیرانان همیار آتش نشان، به عنوان قشری که ارتباط زیادی با شهروندان دارند، در هنگام بروز حوادث آتش سوزی به یاری شهروندان خواهند شتافت.

وی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم با امضای این تفاهم نامه، بتوانیم به سهم خود در راستای افزایش و ارتقای فرهنگ ایمنی در شهر گام های موثری برداریم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات