رفع ۲۵ موردشکستگی خط انتقال و شبکه توزیع ۱۱میلیون ریال هزینه داشته است

رفع ۲۵ موردشکستگی خط انتقال و شبکه توزیع ۱۱میلیون ریال هزینه داشته است

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرگز به رفع ۲۵ مورد شکستگی خط انتقال و شبکه توزیع در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: برای این اقدامات ۱۱میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسین رضایی نوایی، افزود: در این مدت یک دستگاه الکتروپمپ شناور با مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال نیز تعویض شده است.

وی ضمن یادآوری تعمیر یک دستگاه تابلو برق در خرداد ماه، اضافه کرد: در این بخش نیز ۱۳میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرگز با بیان اینکه پایش و کنترل بهداشت آب جزو وظایف ذاتی شرکت است، اضافه کرد: بر همین اساس در این مدت ۶۴ مورد بازدید مشترک با مرکز بهداشت از تاسیسات آبرسانی انجام شد که نشان از مطلوبیت آب شرب در روستاهای این شهرستان داشته است.

وی تعداد کلرسنجی مشترک با مرکز بهداشت استان را ۷۴۴ مورد اعلام کرد و افزود: با پایش و کنترل مستمر آب شرب در سه بخش محل تامین آب، مخازن ذخیره و شبکه توزیع و نیز اطمینان از حذف عوامل بیماری‌زا از طریق گند‌زدایی اطمینان از سالم و بهداشتی بودن آن، حاصل می‌شود.

وی در خاتمه با بیان این نکته که ۲۳ روستا تحت پوشش مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرگز است، خاطر نشان کرد: ۸۱۹۵ مشترک با ۳۲۷۸۰ نفر جمعیت روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات