استاندار خراسان رضوی:  سازمان نظام مهندسی برای پیشگیری از اتلاف منابع در حوزه ساختمان تدبیری بیندیشد

استاندار خراسان رضوی: سازمان نظام مهندسی برای پیشگیری از اتلاف منابع در حوزه ساختمان تدبیری بیندیشد


استاندار خراسان رضوی:
سازمان نظام مهندسی برای پیشگیری از اتلاف منابع در حوزه ساختمان تدبیری بیندیشد

استاندار خراسان رضوی با بیان این که جامعه بزرگ نظام مهندسی استان میتواند در توسعه تاثیر گذار باشد گفت: این سازمان برای جلوگیری از اتلاف منابع در حوزه ساختمان تدبیری بیندیشد.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی به نقل از روابط عمومی  سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و اعضای هیات مدیره این سازمان از امکان تاثیرگذاری قابل توجه این جامعه در توسعه استان گفت و ادامه داد: در مصرف مصالح ساختمانی در کشور اسراف می شود و هنوز آنچنان که باید نتوانستیم خانه ای با ساخت سبک و استقامت بالا بسازیم.
وی خاطرنشان کرد: اتلاف منابع ما در حوزه ساختمان از کشورهای پیشرفته بسیار بیشتر است برای همین سازمان نظام مهندسی در این بخش می تواند نوآوری کرده و تدبیری برای آن بیندیشد تا مشهد در این حوزه پیش گام شود. البته استانداری در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
رزم حسینی افزود: پیشنهاد می کنم سازمان نظام مهندسی ساختمان متولی ساخت یک شهر مدرن بشود، یک شهر ۵۰ هزار نفری با امکانات شهری مدرن، البته این پیشنهادی است که می تواند پخته تر شود اما بهرحال ما این آمادگی را داریم که در راستای آن کمک کنیم.
استاندار خراسان رضوی اذعان کرد: جامعه نظام مهندسی جامعه بزرگی است که در توسعه استان می تواند تاثیرگذار باشد و فراجناحی  بودن نیز به آن کمک خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات