پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت فرارسیدن ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و ...

پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت فرارسیدن ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و ...

مهندس شفیعی شهردار اراک با تقدیر از خدمات خالصانه، بی منت و شبانه روزی شهرداری ها و تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری، فرارسیدن۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها را به کلیه کارکنان زحمتکش شهرداری در سراسر کشور، به ویژه کارکنان خدوم شهرداری اراک تبریک گفت.
متن پیام شهردار اراک به مناسبت فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
امروزه نقش شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می کنند.
هر چه که شهرداری ها و دهیاری ها بتوانند در عرصه خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شکل بهتری عمل کنند، قطعا تاثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق این مهم نیز در گرو همکاری مردم در اولویت نخست و همکاری بین دستگاهی در اولویت بعدی است، چرا که یک رابطه مستقیم بین مردم و شهرداری وجود دارد و هرچه که این رابطه از استحکام و قوت بیشتری برخوردار باشد، قطعا شهرداری ها و دهیاری ها در خدمت رسانی توفیقات بیشتری خواهند داشت.
بدیهی است که نباید از نقش تعامل بین دستگاهی نیز برای ارتقاء سطح خدمات به مردم غافل شد و هرچه که بین دستگاه‌ها با مدیریت شهری ارتباط تنگاتنگ و با دید حفظ مصالح عمومی جامعه شکل بگیرد، قطعا توسعه و عمران شهرها به شکلی بهتر محقق خواهد شد.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شبانه روزی کارکنان شهرداری در سراسر کشور به ویژه کارکنان پر تلاش شهرداری اراک، فرارسیدن ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را به همه فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک گفته و امیدوارم که در پرتو همکاری های متقابل در سه ضلع مثلث مردم، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی در خور شان شهروندان در عرصه پیشرفت جامعه شهری ارایه شود.

محمد کریم شفیعی
شهردار اراک :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات