شهردار یزد بر لزوم تعامل و...

شهردار یزد بر لزوم تعامل و...

شهردار یزد در نشست هم اندیشی و تعامل شهرداری با دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد بر لزوم تعامل و ارتباط متقابل با این دانشکده تاکید نمود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در نشست هم اندیشی و تعامل شهرداری با اساتید دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد بر لزوم تعامل و ارتباط متقابل با این دانشکده تاکید نمود.

شهردار یزد در این نشست دانشکده هنر و معماری را بزرگترین دانشکده فعال در بافت های سنتی جهان با اساتیدی متخصص و پیشرو در حوزه معماری دانست و افزود: شهرداری یزد آماده دریافت طرح هایی برای زیبا سازی شهر و طراحی المان های شهری و معماری شهری است.

عزیزی با تاکید بر ضرورت همکاری متقابل در جهت اجرای هر چه بهتر طرح های شهرداری یزد خاطر نشان کرد: این ارتباط متقابل دارای ابعاد مثبتی می باشد و امیدواریم دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد با ارائه طرح های علمی و ایده های هنری، شهرداری یزد را یاری نماید .

وی از اساتید و متخصصین حوزه هنر و معماری خواست تا در خصوص موضوع ارتباط کار و زندگی در بافت سنتی با جوان ماندن انسان ها پژوهش هایی انجام شود.

شهردار یزد همچنین خواستار این شد تا از دیدگاه یک شهروند متخصص آرزو، اولویت نخست و پیشنهاد عملیاتی خود را در ارتباط با نحوه تعاملی که شهرداری یزد می تواند با دانشکده هنر و معماری داشته باشد ارائه نمایند.

در این نشست که محسن عباسی هرفته عضور شورای اسلامی شهر، محمود دهقان معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری، مجتبی فرهمند معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد نیز حضور داشتند، اعضاء ضمن بررسی پتانسیل طرفین و نقش دانشکده هنر و معماری، بررسی زمینه های همکاری و تعاملات فی ما بین مانند ارائه و انجام طرح های زیبا سازی، معماری و ساخت المان های شهری توسط دانشجویان و حوزه های معاونت های ذیربط شهرداری یزد مورد تبادل نظر قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات