برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان همکار صنعت آب و برق استان همدان

جشن تکلیف فرزندان همکار صنعت آب و برق استان همدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان، با حضور جمعی از معاونین و مدیران و مسئولین امور فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان، فرزندان دختر و پسر همکار صنعت آب و برق استان به میزبانی شرکت آب منطقه ای استان همدان آغاز سن تکلیف و سعادت بندگی را جشن گرفتند.

در ابتدا این مراسم مهندس منصور ستوده ضمن خوش آمد گویی به همه مهمانان حاضر در این مراسم، اظهار کرد: انسانی بالغ از نظر شرعی و اجتماعی تکالیفی دارد که باید آنها را به نحو شایسته انجام دهد. دکتر میلانی خطاب به فرزندان به سن تکلیف رسیده خاطر نشان ساخت که اولویت های زندگی خود را با مشورت پدر و مادر خوب تنظیم نمایند و در این مرحله به تحصیل علم و دانش خوب بپردازند که در چنین شرایطی افراد موفق و موثری به خانواده و جامعه خواهند بود .

وی در ادامه با اشاره به وظایف خطیر یک مسلمان در جامعه و اینکه هر فرد مسلمانی باید صادق و درستکار باشد ، گفت : با توجه به جایگاه رفیع و بزرگ اسلام در جهان نباید به دلیل بی عزتی، بی توجهی و بی حرمتی ارزش های اسلام را زیر سوال ببریم .

وی در خاتمه ضمن تاکید بر انجام واجبات توسط فرزندان گفت : نماز ، عبادت و حجاب از واجبات اسلام است در این حال به اخلاق ، امانت داری و صداقت برای رسیدن به کمال و سعادت باید توجه نمود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بهرامی فر دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان گفت: به همت مسئولین امور فرهنگی و با حمایت و پشتیبانی مدیران عامل آب و برق استان، جشن تکلیف ۳۷ نفر از دختران و ۲۶ نفر از پسران برگزار شده است.

دبیر شورای فرهنگی آب و برق استان گفت: امروز که دختران و پسران به سن جشن تکلیف می رسند تشرف پیدا می کنند به بندگی خدا و افتخاری ست برای بندگان که از این پس می توانند با خدای خود صحبت کنند.

بهرامی فر گفت: با رسیدن به سن تکلیف ظاهرا محدودیت هایی برای انسان به وجود می آید که اینها در اصل مسئولیت است .

گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی توسط حجت الاسلام غزالی و تواشیح و سرود برگزار شد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای همدان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای همدان

    شركت آب منطقه‌ای همدان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات