پیشرفت ۴۷ درصدی احداث پل تقاطع غیر همسطح شهید روح‌الامین

پیشرفت ۴۷ درصدی احداث پل تقاطع غیر همسطح شهید روح‌الامین

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۴۷ درصدی احداث پل تقاطع غیر همسطح شهید روح الامین خبر داد و گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری منطقه شش در دست اجراست.

ایرج مظفر اظهار کرد: پل تقاطع غیرهمسطح شهید روح الامین در محل تقاطع ورودی شرقی مرکز همایش‌ها در امتداد خیابان آبشار(ورودی خیابان روح الامین) با هدف تسهیل در خروج بار ترافیکی از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیر منتهی به سمت اصفهان و کاهش خطرات مسیر در حال اجراست.

وی افزود: در حال حاضر احداث این پروژه که یکی از زیر مجموعه‌ پروژه‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان به شمار می‌رود، با پیشرفت ۴۷ درصدی شامل یک پل با هشت دهانه به طول ۳۲۶ متر، عرض ۹.۲ متر و مساحت در حدود سه هزار متر مربع است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه پل تقاطع غیر همسطح شهید روح الامین با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری منطقه شش در دست اجراست، تصریح کرد: این پروژه از اسفندماه سال گذشته آغاز و در برنامه‌ریزی انجام شده مهرماه سال‌جاری به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: در این پروژه ۳۵۰۰ متر مکعب عملیات خاک‌برداری صورت گرفته و حجم آسفالت مورد نیاز ۵۹۸ تن است.

مظفر با اشاره به سایر پروژه‌های فعال در پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی، گفت: در حال حاضر تعداد ۲۴ پروژه در مجموعه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان فعال است و درصد کل پیشرفت این پروژه عظیم ۷۲ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه قرارداد جدید به مبلغ ۷۸ میلیارد تومان در این پروژه منعقد شده است که شامل تهیه، نصب، اجرا و راه‌اندازی سن متحرک، تکمیل کنکورس، تهیه تجهیزات، اجرا و راه‌اندازی اتاق های برق و پست پاساژ، تهیه، حمل، نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور اس
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات