نوسازی ۱۵۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس طی دوسال گذشته

نوسازی ۱۵۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس طی دوسال گذشته

نوسازی ۱۵۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس طی دوسال گذشته

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: طی دو سال گذشته از سال ۹۶ تاکنون تعداد ۱۵۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس نوسازی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی حسینی پویا در این خصوص افزود: باتوجه به افزایش قیمت اتوبوس و نیاز به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اقدام به نوسازی اتوبوس‌های فرسوده کرده‌ایم که بر این اساس سال ۹۶ تعداد ۱۵۵ دستگاه اتوبوس با هزینه ۷۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نوسازی و وارد ناوگان شده است.
وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در سال ۹۷ با هزینه ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان نوسازی و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه روزانه بیش از یک میلیون سفر درون شهری به وسیله ناوگان اتوبوسرانی انجام می‌شود، اظهار کرد: این تعداد سفر درونشهری معادل ۱۷ درصد از مجموعه سفرهای درونشهری کلانشهر مشهد است.
حسینی‌پویا تصریح کرد: در مجموع ۱۶۷۲ دستگاه اتوبوس فعال در ۱۶۱ خط، ۱۵ پایانه و ۳۳۱۲ ایستگاه در نقاط مختلف شهر درحال خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران هستند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر دو خط BRT نیز در مسیر پایانه مسافربری امام رضا(ع) تا پایانه طبرسی و خط سه BRT نیز از انتهای بولوار شهید بسکابادی تا انتهای الهیه فعال هستند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات