رفع مشکلات بیش از ۶۰ پروژه سرمایه‌گذاری در مشهد

رفع مشکلات بیش از ۶۰ پروژه سرمایه‌گذاری در مشهد

رفع مشکلات بیش از ۶۰ پروژه سرمایه‌گذاری در مشهد

رییس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد گفت: مشکلات بیش از ۶۰ پروژه سرمایه‌گذاری به منظور اعتمادسازی در جذب سرمایه‌گذار مرتفع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد نوروزی در برنامه زنده تلویزیونی «با همستان» که از شبکه جهانی جام جم پخش شد، اظهار کرد: شروع فعالیت دور پنجم شورای شهر مشهد مصادف بود با توقف بسیاری از پروژه‌ها لذا شورای پنجم در اولین قدم برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کرد و کوشید تا اعتمادسازی کند و حل مسائل و مشکلات بر زمین مانده را در دستور کار قرار داد.
وی بیان کرد: در این راستا، مشکلات بیش از ۶۰ پروژه در اطراف حرم مطهر و در سطح شهر، مرتفع شد و پروژه‌های متوقف شده به گردونه فعالیت بازگشت و اعتمادسازی در شهر شکل گرفت.
رییس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد با اشاره به تغییر رویکرد شورا در حوزه جذب سرمایه‌گذار، بیان کرد: در شورای پنجم تلاش کردیم زمینه‌های متعددی که برای سرمایه‌گذاری نیاز است، شناسایی کرده و رویکردهای جدید را تعیین کنیم.
نوروزی با تاکید بر اینکه در کنار مضجع منور رضوی پتانسیل‌های دیگری برای جذب مسافر و زائر وجود دارد، گفت: آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی یکی از این جاذبه‌ها است و می‌تواند یکی از کانون‌های بزرگ جذب فارسی زبانان باشد. این در حالی است که به پتانسیل حضور علاقمندان به زبان فارسی در مشهد کمتر توجه شده است.
وی افزود: پس جا دارد رویدادهایی برای فردوسی و فارسی‌زبانان برگزار گردد و به مجموعه جلوخان فردوسی بیشتر پرداخته شود.
رییس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه در برخی مناطق شهر با کمبود خدمات مواجه‌ایم، افزود: پس برای انتقال سرمایه‌ها به سمت مناطق کمتر برخوردار شهر، طرحی را با عنوان رونق بخشی در شورای شهر گذراندیم تا از سرمایه‌گذاری برای ایجاد مجموعه‌های مختلف که در شهر به وجود آنها نیاز است، حمایت کنیم.
نوروزی ادامه داد: همچنین تلاش شد متناسب با نیاز سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، امتیازاتی برای آنان در نظرگرفته شود تا پروژه‌های سطح شهر، به نسبت پروژه‌های اطراف حرم مطهر اقتصادی‌تر گردد.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات