بازدید سرزده شهردار اراک از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری

بازدید سرزده شهردار اراک از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری

مهندس شفیعی شهردار اراک به صورت سر زده از ستاد فرماندهی، واحد کارشناسی و ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بازدید نمود.
مهندس شفیعی، با حضور در واحد کارشناسی و پیشگیری سازمان، روند بررسی پرونده های ساختمانی، نحوه ارایه دستورالعمل ایمنی، بازدیدهای کارشناسان و چگونگی صدور تاییدیه ایمنی را جویا شد، که توضیحات لازم در خصوص موارد مذکور توسط رییس سازمان، مسوول و کارشناسان ادره پیشگیری ارایه گردید.
شهردار اراک در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات تیم کارشناسی سازمان آتش نشانی،پیرامون رعایت نکات ایمنی در ساختمان ها، توصیه ها، نقطه نظرات و راهکارهایی در راستای تسهیل کار ارباب رجوع و رضایمتندی شهروندان ارایه نمود.
وی همچنین از نزدیک چندین پرونده ساختمانی که در زمان حضور ایشان به سازمان مراجعه کرده بودند، را شخصا بررسی و دستورات لازم را نیز صادر نمودند.
شهردار اراک سپس با حضور در ایستگاه شماره یک سازمان، ضمن خدا قوت به تمامی آتش نشانان گفت: از شما نیروهای ارزشمند در سازمان آتش نشانی اراک تشکر و قدردانی می نمایم که همیشه با آمادگی کامل در مواقع ضروری و حوادث حاضر شده اید و با تمام توان خود، برای حفظ جان و مال مردم تلاش نموده اید.
در این بازدید،؛ آتش نشانان مشکلات خود را با شهردار اراک در میان گذاشته و وی نیز با اشاره به وجود مشکلات عدیده در شهرداری، قول مساعد برای رفع این مشکلات دادند.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات