مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان از تیم فوتسال این شرکت، تقدیرکرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،تیم فوتسال این شرکت که در مسابقات جام رمضان،دستجات آزاد موفق به کسب مقام سوم شده بود، طی مراسمی، توسط مهندس رضاپور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان،تقدیر شد.

در این مراسم،مهندس مهدی نژاد معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای زنجان با تشریح عملکرد شرکت در سال ۹۷و ۹۸ ، اظهارداشت: تا به امروز تلاش کرده ایم، در امر ورزش همه رشته های ورزشی فعال و جاری باشند و همکاران نیز استقبال خوبی از این موضوع نموده اند.

وی به موفقیت تیم فوتسال نیز اشاره کرد و گفت:بنا به پیشنهاد سرپرست تیم فوتسال شرکت،این تیم بجای شرکت در مسابقات وزارت نیرو که به لحاظ هزینه و وقت انرژی بیشتری می طلبید،تیم فوتسال شرکت آب منطقه ای زنجان در مسابقات جام رمضان،دستجات آزاد شرکت کرد و توانست به مقام سوم این دوره از مسابقات نائل آید.

مهندس رضاپور،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان،در این مراسم،ورزش را به عنوان عنصر اصلی و حیاتی جامعه امروز نام برد و تصریح کرد:امر ورزش به این دلیل که در بین همکاران وحدت رویه ، همدلی و همگرایی بیشتری ایجاد می کند،بایستی جزء برنامه های اصلی این شرکت قرار گیرد.

رضاپور ادامه داد:ورزش موجب تمرین کار تیمی و گروهی در بین کارکنان شرکت می شود و می تواند هم ضامن سلامتی و هم نوعی آموزش انجام کار جمعی باشد.

در پایان این مراسم،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان از اعضای تیم فوتسال شرکت با اهدای لوح تقدیر،قدردانی نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات