مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری از سد تهم بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، حسن مظفری قلاتی- مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و هیئت همراه ضمن بازدید از سد تهم در جریان نحوه حفاظت فیزیکی و پدافند غیر عامل این سد قرار گرفتند.

پیرو این بازدید جلسه ای با مهندس گرانمایه،رئیس مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان تشکیل گردید و در خصوص موارد و موضوعات مربوط به پدافند غیر عامل در حوزه آب و مصارف و تامین آب شرب شهرستان زنجان بحث و گفتگو شد.

در بازدید میدانی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری از سد تهم، مهندس گرانمایه گزارشی از وضعیت سد تهم و بویژه اقدامات حفاظتی و پیشگیرانه انجام شده در مواجهه با خطرات احتمالی ارائه نمود.

مهندس گرانمایه گفت: سد تهم از نظر حفاظت های فیزیکی انجام شده جزء بهترین سدهای کشور بوده و سپس به تشریح سیاست های جامع و ملی پدافند غیر عامل و برنامه های موثر اجرایی در راستای مصون سازی و حفظ پایداری ملی پرداخت و نقش سد تهم در تامین آب شرب شهر را اساسی برشمرد

وی افزود: با توجه به تغییر نوع تهدیدات دشمن باید رویکرد مقابله نیز به روز باشد و ما درصدد هستیم تا با اختصاص بودجه این حفاظت را افزایش و تهدیدات احتمالی را کاهش دهیم.

سپس مظفری ضمن تشکر از اقدامات پیشگیرانه و حفاظتی صورت گرفته شرکت آب منطقه ای زنجان بیان داشت؛ این سد برای به روز بودن در امر حفاظت و پدافند غیر عامل نیاز به تامین بودجه های بیشتر داردزیرا بحث آب شرب یک امر اساسی برای مردم شهر است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات