بازآرایی ترکیب کارگروه‌های چهارگانه تخصصی مدیران دفاتر امور روستایی و شوراها

بازآرایی ترکیب کارگروه‌های چهارگانه تخصصی مدیران دفاتر امور روستایی و شوراها

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از بازآرایی ترکیب کارگروه‌های تخصصی چهارگانه دهیاری‌ها بر اساس تحصیلات و سابقه فعالیت مدیران دفاتر امور روستایی و شوراها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسماعیل زیارتی نصرآبادی با بیان این خبر گفت: با توجه به ضرورت بهره‌گیری از نظرات مدیران میانی در برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری ملی و ایجاد محملی مناسب برای انتقال تجربیات موفق در زمینه توسعه مدیریت روستایی به منظور تدوین چارچوب اجرایی و عملیاتی برای ابلاغ سیاست‌ها و راهبردهای کلان و ملی، از سال ۱۳۸۶ کارگروه‌های تخصصی دهیاری‌ها جهت ساماندهی مسایل و موضوعات مرتبط با مدیریت توسعه روستایی و مشارکت تمامی استانداری‌ها تدوین و در دستور کارهای ملی و تصمیم‌سازی در زمینه مدیریت روستایی این حوزه قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس چهار کارگروه تخصصی دهیاری‌ها مشتمل بر؛کارگروه اقتصاد مقاومتی و امورمالی، کارگروه توسعه مدیریت وسرمایه انسانی، کارگروه خدمات عمومی و محیط زیست و کارگروه فنی و عمرانی شکل گرفت و اعضای هر کارگروه از بین مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراها، براساس سوابق کاری، رشته تحصیلی مرتبط، سابقه کاری در دفاتر امور روستایی و نظر خود مدیران مربوطه تعیین و برای هر یک حکم عضویت در کارگروه صادر می‌شود.

زیارتی در ادامه اظهار کرد: با توجه به تغییرات انجام شده درخصوص مدیران استانی در ماه‌های اخیر و بررسی مجدد کارگرو‌ها در تاریخ ۴ تیر ماه سال جاری ۱۱ حکم برای اعضای جدید کارگروه‌ها مجدداً اعلام و نهایی شد. در همین راستا روسای کارگروه‌ها با توجه به نظر سنجی اعضای کارگروه انتخاب و دبیران کارگروه‌ها نیز از بین کارشناسان حوزه معاونت امور دهیاری‌ها تعیین می‌شوند که برای هر کدام از آنها نیز احکام جداگانه تنظیم و ابلاغ می‌شود.

ترکیب جدید کارگروه ها به این شرح است:

کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری‌ها متشکل از؛ مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استان‌های خوزستان، اصفهان، تهران، خراسان‌شمالی، لرستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و مرکزی می‌باشد که ریاست آن برعهده مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استان خوزستان می‌باشد.

کارگروه فنی و عمرانی دهیاری‌ها متشکل از؛ مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استان‌های سمنان، خراسان رضوی، کرمان، زنجان، آذربایجان‌غربی، البرز، کرمانشاه و هرمزگان می‌باشد که ریاست آن برعهده مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استان کرمانشاه می‌باشد.

کارگروه محیط زیست و خدمات عمومی دهیاری‌ها مشتمل بر؛ مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استان‌های کردستان، اردبیل، قزوین، مازندران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، گلستان و بوشهر می‌باشد که ریاست آن برعهده مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استان قزوین می‌باشد.

کارگروه اقتصاد مقاومتی و امور مالی مشتمل بر؛ مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استان‌های گیلان، همدان، آذربایجان شرقی، ایلام، یزد، قم، سیستان و بلوچستان می‌باشد که ریاست آن برعهده مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات