نشست هم اندیشی فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با وزارت کشور تشکیل شد

نشست هم اندیشی فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با وزارت کشور تشکیل شد

نشست هم اندیشی فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با مدیران و مشاوران فناوری اطلاعات وزارت کشور تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور، دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان در یک سلسله جلسات منظم در حال رایزنی و استفاده از نظرات خبرگان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات می باشد و در همین ارتباط دومین جلسه با حضور رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و معاون آن مرکز و همچنین مشاور فناوری اطلاعات وزیر کشور در سازمان شهرداری ها و دهیاری های تشکیل شد.

در این جلسه موضوعات عمده پیش رو در فناوری اطلاعات شهرداری ها و دهیاری ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در ادامه مقرر گردید سامانه های مورد نیاز شهرداری ها و دهیاری ها به صورت ملی و با رعایت کلیه اصول و چارچوب های فنی در تبادل اطلاعات با سایر سیستم ها مورد استفاده قرار گرفته و از لایه های مختلف اطلاعات مکتن محور( GIS ) به عنوان مهمترین ابزار در پیاده سازی این سامانه ها مورد توجه قرار گیرد.

کرکه آبادی مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: این جلسات با سایر خبرگان در حوزه شهر هوشمند نیز در آینده تشکیل و تلاش می گردد از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها نیز در حوزه مدیریت شهری و روستایی در تحقق اقتصاد مقاومتی به بهترین نحو ممکن استفاده گردد.

وی افزود: این سازمان از پیشنهادهای اجرایی سایر افراد و شخصیت های نخبه در مباحث مرتبط با شهر هوشمند استقبال کرده و از ایده ها و محصولات جدید فناوری اطلاعات در سال رونق تولید حمایت خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات