مدیریت شهری مشهد پیوسته خود را محتاج دعای خانواده  ...

مدیریت شهری مشهد پیوسته خود را محتاج دعای خانواده ...

مدیریت شهری مشهد پیوسته خود را محتاج دعای خانواده شهدا می‌داند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، شهناز رمارم عصر امروز با پدر و مادر شهید « محمدحسین دلدار» دیدار و گفتگو کرد.

این شهید والامقام در ۶ فروردین سال ۱۳۴۶ در شهر مقدس کاظمین چشم به جهان گشود و در سن ۴ سالگی در پی اخراج هزاران تبعه ایرانی مقیم عراق، توسط رژیم سفاک این کشور، بهمراه خانواده خود به ایران آمد.

وی که شیفته حضور در جبهه های جنگ بود، با تغییر سال تولد شناسنامه خود را به بسیج معرفی کرد و عازم شد که سرانجام در سن ۱۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رمارم در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهارکرد: آشنایی با پدر و مادری پیرو مکتب حضرت زهرا(س) و سیدالشهداء(ع) مایه خرسندی است و حضور در منزل شهیدی که زاده شهر پدر حضرت رضا(ع) بوده را، در چنین ایامی که متعلق به این امام همام است، به فال نیک می‌گیریم.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری و شورای شهر مشهد خود را پیوسته محتاج دعای خانواده شهدا می‌داند تا بواسطه این دعاها بتوانیم با آبرومندی مسئولیت خود را تحویل آیندگان دهیم.

رمارم با بیان اینکه در برابر دلاوری‌ها و ایثارگری خانواده شهدا احساس عجز و ضعف می‌کنیم، گفت: این که مادری به فرزندش اجازه تغییر تاریخ تولد شناسنامه‌اش را بدهد و پاره تن خود را راهی جبهه های جنگ کند، کار بسیار دشواری است ولی بسیاری از مادران این مرز و بوم از این آزمون سخت الهی سربلند بیرون آمدند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: شما عزیزان با ایثارگری خود به سیل کاروان عاشوراییان و سیدالشهداء(ع) پیوستید و دعا کنید بازماندگان از این کاروان نیز عاقبت بخیر شوند.

رمارم سربلندی ایران را به یمن و برکت ایثارگری شهدا و خانواده های ایشان دانست و گفت: طی ۳۰۰ سال در جنگ های مختلف حتی یک وجب از خاک ایران به دست بیگانگان نیفتاد که در تاریخ بینظیر است؛ هزینه های زیادی در این عرصه دادیم که در مقابل این هزینه‌ها شرمنده‌ایم و پاسداری و حفاظت و صیانت از خون شهدا بسیار دشوار است.

وی افزود: فرهنگ ایثارگری در تمام دنیا ارزشمند است و اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه انجام داده‌اند و ما حتی نسبت به سایر دنیا کم کاری هم کرده‌ایم.

رمارم در پایان گفت: بعنوان خادم این شهر و به نمایندگی از اعضای شورای شهر، قدردان ایثارگری های خانواد شهدا هستیم و در مقابل از شما عزیزان استدعای دعای خیر داریم که خداوند مسیر روشن و شفاف و درست را به ما نشان دهد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات