نصب دوربین های نظارت تصویری در تقاطع های پرتردد شهر

نصب دوربین های نظارت تصویری در تقاطع های پرتردد شهر

شهرداری بیرجند به منظور کنترل وضعیت ترافیک معابر و تقاطع های پرتردد سطح شهر ۳ دستگاه دوربین نظارت تصویری را در تقاطع های مهم شهر از جمله میدان آزادی، میدان قدس و چهارراه جوادیه نصب کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه این دوربین ها در زمان بروز بحران بسیار موثر است و امکان نظارت تصویری را در سطح شهر میسر می سازد افزود: این دستگاه وضعیت ترافیک محل را نشان داده و اختلالات و تخلفات ترافیکی و راهنمایی را به مرکز کنترل ترافیک شهر اعلام می کند .

مهندس مسلم قلی نژاد با بیان اینکه این دوربین ها به مرکز کنترل ترافیک متصل است افزود: دوربین های نظارت تصویری در سال جاری در سه نقطه میدان آزادی، میدان قدس و چهارراه جوادیه به ارزش ۱ میلیارد ریال نصب گردیده و بزودی تعداد ۴ عدد دوربین نظارت تصویری در تقاطع بلوار پاسداران و خیابان خلیل طهماسبی نیز  نصب خواهد شد .

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: نصب دوربین در سطح شهر باعث بالا رفتن امنیت و در مباحث نظارتی و کنترلی سبب ارتقاء فرهنگ ترافیکی می شود.

قلی نژاد اضافه کرد: مرکز کنترل ترافیک در شهرداری بیرجند برای استفاده بهینه از زیرساخت‌ های شهری، روان‌سازی ترافیک و نظارت بر سطح شهر راه‌اندازی شده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات