پیام شهردار بیرجند به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

پیام شهردار بیرجند به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

چهاردهم تیرماه مصادف با سالگرد تصویب "قانون تاسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای  کشور" در تقویم رسمی کشور با عنوان روزشهرداری و دهیاری نامگذاری شده‌است .

نامگذاری ۱۴ تیر به عنوان روز "شهرداری و دهیاری" اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی ، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

هدف از نامگذاری این روز، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور است.

خادمین مردم در شهرها و روستاها با عزمی جهادی در حال تلاش و فعالیت هستند تا با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند و همچنین از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات نو و در خور شان شهروندان  فضا را مناسب زندگی نمایند.

نقش شهرداری ها در توسعه و آبادانی شهرها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌کنند .

اینجانب این روز را به شهرداران و دهیاران محترم و نیروهای زحمت کش و خدوم شهرداری ها و دهیاری ها تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون در راستای خدمت رسانی شایسته به همشهریان عزیز با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به برنامه های دولت تدبیر و امید در مسیر ارائه خدمت صادقانه به مردم عزیز از درگاه خداوند متعال خواستارم .

امید آن‌که در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همچنین سیاست‌ها و برنامه‌های اثرگذار دولت تدبیر و امید، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر و درخور توجه بیشتری در جهت پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور باشیم.

محمد علی جاوید

شهردار بیرجند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات