همت تمام قد مدیریت شهری در حمایت از تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد

همت تمام قد مدیریت شهری در حمایت از تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد تاکید کرد:

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بر همت تمام قد مدیریت شهری در حمایت از تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی با بیان این مطلب در مراسم استقبال از تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد و در بازگشت از رقابت های جهانی کارگران، اظهار کرد: تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد تنها تیمی بود که به صورت یکدست از نهاد شهرداری مشهد در این مسابقات حضور یافت. در حالیکه سایر تیم های کارگری شرکت کننده در این مسابقات، ترکیبی از بخش های مختلف بود و مدیریت شهری حمایت تمام قد از این تیم خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه یکپارچگی افراد کمک کرد تا هماهنگی میان اعضای تیم بیشتر شود، افزود: شهرداری مشهد فضایی در بوستان خورشید فراهم کرد و تیم والیبال ساحلی مدت ۳ ماه تمرینات فشرده خود را در این بوستان انجام داد و کار با حمایت های شخص شهردار دنبال شد.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در ادامه گفت: به دنبال حمایت های صورت گرفته، این تیم موفق شد در برابر اکثر تیم های قدر دنیا به پیروزی دست یافته و نایب قهرمان رقابت های والیبال ساحلی کارگران جهان شود.
خواجه نائینی با تاکید بر اینکه انتظارات از تیم والیبال ساحلی کارگران شهرداری مشهد بالا است، خاطر نشان کرد: موفقیت کسب شده سبب می شود شهرداری مشهد بتواند حمایت های بیشتری از این تیم داشته باشد.
وی بیان کرد: ایجاد زمین ساحلی آن هم در مشهد ممکن است از کیفیت چندانی برخوردار نباشد. پس تلاش می شود زمینی با کیفیت مناسب برای این تیم آماده سازی شود تا تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد بتواند در سایر مسابقات نیز خوش بدرخشد.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات