حمایت های مدیریت شهری، عامل موفقیت تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد

حمایت های مدیریت شهری، عامل موفقیت تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد

حمایت های مدیریت شهری، عامل موفقیت تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد

مربی تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد بر حمایت مدیریت شهری به عنوان عامل اصلی در موفقیت تیم والیبال ساحلی شهرداری در رقابت های جهانی کارگران تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی عابدی با بیان این مطلب در حاشیه مراسم استقبال از تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد و در بازگشت از رقابت های جهانی کارگران، اظهار کرد: حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جوان مشهد از تیم والیبال ساحلی در کسب موفقیت نایب قهرمانی بسیار تاثیر گذار بود و امید است بتوانیم بابردهای آتی قدردان این زحمات باشیم.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ تیم در این دور از مسابقات حضور داشت، افزود: ۷ تیم از مجموع تیم های شرکت کننده در این دور از مسابقات به دنبال کسب مقام قهرمانی بودند و همین امر مراحل بازی را دشوارتر کرد.
مربی تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد با بیان اینکه مسابقات به صورت ۲ حذفی برگزار شد، گفت: زمانی که تیم ها از مرحله گروهی صعود کنند، با ۲ بازی حذف می شوند. همین امر بر سختی کار می افزاید.
عابدی خاطر نشان کرد: در مدت ۳ روز برگزاری رقابت ها، ۷ مسابقه انجام دادیم و تنها باخت تیم والیبال ساحلی مشهد به تیم ملی الف بود. باختی که البته خوشایند نیز بود.
وی در ادامه گفت: ۶ برد موفقیت آمیز داشتیم که بهترین برد، بازی تیم والبیال ساحلی مشهد برابر تیم روسیه در مرحله ضرب دری بود. این تیم ۳ دوره قهرمان جهان بود و ایران موفق شد  تیم روسیه را با اختلاف ۲ بر صفر شکست دهد و این امر نشان دهنده سطح بالای مسابقات است.
*با تلاش مستمر به دنبال دست یابی به نتایج درخشان تری هستیم
محسن سالاری، یکی از بازیکنان تیم والیبال شهرداری مشهد اظهار کرد: در مسابقات جهانی کارگری موفق شدیم مقام دوم را کسب کنیم و نتیجه چند ماه تمرین مداوم را بگیریم و امید است با تلاش مستمر به نتایج درخشان تری دست یابیم.
وی با اشاره به اینکه هر روز ۷ ساعت به صورت مدام تمرین داشتیم، گفت: تیم هایی از فرانسه، روسیه و ایتالیا در این دور از مسابقات حضور داشتند و همین امر سطح کیفی مسابقات را در سطح بالایی قرار داد.
عضو تیم ملی والیبال ساحلی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در عین حال، با همت اعضای تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد موفق شدیم نتیجه لازم را به دست آوریم و امید است در مسابقات بعدی بتوانیم مقام اول را کسب نماییم.
سالاری با تاکید بر اینکه تیم های شرکت کننده از کشورهای مختلف حاضر، در رده کشوری حضور داشتند، اظهار کرد: اما از کشور ایران کادر تیم شرکت کننده در مسابقات، از کارکنان شهرداری مشهد بود و موفق شدیم مقام دوم این مسابقات را کسب کنیم. این امر نشان می دهد مشهد دارای پتانسیل های خوبی برای موفقیت در زمینه های مختلف است.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات