اجرای ویژه‌ برنامه‌های مختلف همزمان با هفته عفاف و حجاب در مشهد

اجرای ویژه‌ برنامه‌های مختلف همزمان با هفته عفاف و حجاب در مشهد

اجرای ویژه‌ برنامه‌های مختلف همزمان با هفته عفاف و حجاب در مشهد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حقوق شهروندی شهرداری مشهد از برگزاری برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی برای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب توسط شهرداری مشهد برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در دو بخش شهری و سازمانی برنامه‌ریزی شده است، افزود: برگزاری کارگاه روانشناسی ویژه دختران با رویکرد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با عنوان دختران ارغوانی، مشارکت در برگزاری راهپیمایی و اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده، برگزاری مسابقه کتابخوانی آغاز یک تحول با محوریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و برپایی ایستگاه‌های مشاوره ویژه خانواده و پرداخت به موضوع عفت عمومی در سطح جامعه در سطح بوستان‌ها و فرهنگسراها از جمله برنامه‌های شهری هفته عفاف و حجاب است.
منتظری خاطرنشان کرد: اهدا هدیه به دختران نوجوان محجبه و خوش حجاب با عنوان بانوی آفتاب، مشارکت با سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره ارشاد اسلامی در برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات عفاف و حجاب در راستای حمایت از تولید ملی، برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های مختلف بستن روسری و شال و دوخت چادر و طرح تعویض چادر از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب شهرداری می‌باشد.
وی از اکران طرح‌های محتوایی متناسب با ایام هفته عفاف و حجاب در سطح شهر خبر داد و گفت: تقدیر از همکاران فعال در حوزه عفاف و حجاب در مجموعه مناطق و سازمان‌ها متناسب با هفته عفاف و حجاب صورت می‌گیرد.
منتظری اظهار داشت: هفته عفاف و حجاب از ۱۵ الی ۲۱ تیرماه با عنوان‌های "عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی"، "عفاف و حجاب، تجلی فطرت، تاج بندگی"، "عفاف و حجاب، حقوق شهروندی، احترام به قانون"، "عفاف و حجاب، تکریم خویشتن، احترام به آزادی"، "عفاف و حجاب، اخلاق مداری، خانواده سالم"، "عفاف و حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی و "عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی، وصیت شهدا" نامگذاری شده است.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات