لزوم حمایت از ایده‎های پرسنل آتش‎نشانی در بخش‎های تحقیقاتی و پژوهشی

لزوم حمایت از ایده‎های پرسنل آتش‎نشانی در بخش‎های تحقیقاتی و پژوهشی

لزوم حمایت از ایده‎های پرسنل آتش‎نشانی در بخش‎های تحقیقاتی و پژوهشی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خواستار حمایت از ایده‎های پرسنل آتش‎نشانی در بخش‎های تحقیقاتی و پژوهشی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی در بازدید مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از بخش‌های مختلف مرکز آموزش عالی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خصوص ظرفیت و توانمندی‎های ملی و استانی آتش‌نشانی این شهر در حوزه آموزش، تحقیقات و پژوهش گفت: خواستار حمایت مسئولان دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از ایده‎های پرسنل آتش‎نشانی در بخش‎های تحقیقاتی و پژوهشی هستیم.
وی ادامه داد: پرسنل آتش‎نشانی علاوه بر علم روز باید به مهارت‏های عملیاتی نیز آشنا باشند و لازمه این مهم احداث میدان آموزشی و عملیاتی ویژه آتش‎نشانان در مشهد است که امیدواریم با حمایت مسئولان شهرداری این اتفاق خوب برای سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد رقم بخورد.
در ادامه بازدید، هُدی پیروی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد با بیان اینکه ارائه آموزش‎های علمی و عملی به پرسنل آتش‎نشانی، متناسب با حوادث و سوانح گوناگون می‎تواند به نجات جان افراد در بلایای طبیعی و حوادث شهری منجر شود، آمادگی کامل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد را با مجموعه آتش‎نشانی برای همکاری‎‏های فی مابین اعلام کرد.
در این ادامه، غلامحسین حاجی‎زاده، معاون آموزش، پیشگیری و نظارت آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد نیز به ارائه گزارشی از مراحل برگزاری دوره‏های آموزشی در رشته‏های ایمنی و آتش‌نشانی، حوزه‎های رفتارشناسی حریق، نجات در ارتفاع و دوره‎های تخصصی غواصی با رویکرد آموزش به آتش‎نشانان مشهدی و سایر آتش‌نشانان شاغل در شهرهای خراسان رضوی پرداخت.
گفتنی است مرکز آموزش عالی سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است و همه ساله بیش از ۱۰۰ دوره آموزشی تخصصی آتش‌نشانی برای پرسنل آتش نشانی مشهد و سایر استان‎‏ها و همچنین دوره‎های آموزشی ایمنی شهروندی نظیر آتش‌نشان داوطلب برگزار می‎شود. در این مرکز چندین کلاس آموزشی و سالن آمفی تئاتر مجهز و کتابخانه با ظرفیت ۴۰۰۰ جلد کتاب وجود دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات