طرح «اندیشه‌های رضوی» در قرائت‌خانه‌های مشهد اجرا می‌شود

طرح «اندیشه‌های رضوی» در قرائت‌خانه‌های مشهد اجرا می‌شود

طرح «اندیشه‌های رضوی» در قرائت‌خانه‌های مشهد اجرا می‌شود

سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای طرح «اندیشه‌های رضوی» به مناسبت دهه کرامت در سطح قرائت‌خانه‌های شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح اندیشه‌های رضوی در واقع اولین دوره مسابقات کتابخوانی به سبک رضوی در دهه کرامت با محوریت کتاب است.
وی افزود: آشنایی با سیره رضوی و اهل بیت، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، زمینه‌سازی برای تقویت بینش نگرش و مهارت‌های فردی و اجتماعی شهروندان جهت رشد کرامت انسانی، بسترسازی در محیط خانه و اجتماع با محوریت کتاب، کرامت و شناختن سیره اهل بیت از جمله اهداف طرح اندیشه‌های رضوی است.
سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح، محلی برای "روحیه خدمت" و "محبت به رسم امام هشتم (ع)" با هدف بهره‌مندی حداکثری از جریان‌سازی عرصه کتاب به مناسب دهه کرامت و با هدف ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی به عموم مردم به صورت منسجم با استفاده از ظرفیت شهروندان راه‌اندازی می‌شود.
دانایی اضافه کرد: ایجاد پاتوق عمومی کتاب، ایستگاه‎های کودکان، هنری، تبلیغی، خدمت‌رسانی، آموزش از روی کتاب برای کودکان و نوجوانان، قصه‌گویی، داستان‌نویسی، معرفی کتاب، برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی، اجرای پانتومیم و نمایشنامه براساس کتاب، از جمله برنامه‌های محوری طرح اندیشه‌های رضوی در محوریت کتاب است.
وی با اعلام اینکه علاقه‌مندان جهت مشارکت در طرح اندیشه رضوی می‌توانند با مراجعه به قرائت‌خانه‌های شهرداری مناطق نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند، یادآور شد: قرائت‌خانه‎های شهرداری در سطح شهر در دو نوبت صبح و بعد ازظهر تا پایان دهه کرامت، پذیرای حضور عموم علاقه‌مندان این طرح هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات