رئیس سازمان آتش‌نشانی و...

رئیس سازمان آتش‌نشانی و...

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان این‌که خوشبختانه علی‌رغم گستردگی حریق در آتش سوزی فولاد یزد هیچ تلفات جانی نداشتیم، گفت: دپوی زیادی پالت های چوبی و بشکه های روغنی عامل آتش سوزی بودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد – سید عباس میرشمسی در خصوص آتش سوزی شرکت فولاد یزد گفت: پالت های چوبی و بشکه‌های روغنی، عامل آتش‌سوزی در این کارخانه بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت:‌ در ساعت ۲۲:۳۵ روز شنبه پانزدهم تیرماه طی تماس تلفنی با مرکز حوادث سازمان آتی نشانی یزد آتش سوزی گسترده در یکی از بخش‌های شرکت فولاد گزارش و در ادامه نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند.

میرشمسی افزود:‌ بعد از استقرار نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی در محل حریق، بحث جلوگیری از پیشروی در دستور کار عوامل امدادی قرار گرفت و نسبت به این مهم اقدام شد.

وی حجم بالای دپوی پالت‌های چوبی در کنار بشکه‌های روغنی و پرس شده را از جمله دلایل آتش سوزی دانست و گفت:‌ وجود تراشه‌های فلزی دلیل و شدت آتش سوزی را تشدید کرده بود که با اقدام به موقع خاموش و پاکسازی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان این‌که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است،‌ تصریح کرد:‌ با اقدام به موقع بیش از پانزده نفر از نیروهای عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی یزد طی عملیات سه ساعته از بروز خسارت به تاسیسات شرکت فولادی جلوگیری شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات