گسترش تعاملات مدیریت شهری و بهزیستی با رونمایی و  ...

گسترش تعاملات مدیریت شهری و بهزیستی با رونمایی و ...

گسترش تعاملات مدیریت شهری و بهزیستی با رونمایی و اجرایی شدن منشور حقوق شهرنشینی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، روز گذشته و همزمان با دهه کرامت، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر(ع) بازدید کردند.

محمدرضا حیدری در حاشیه این بازدید به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و اظهارکرد: سازمان بهزیستی براساس ماموریت خود مسئولیت نگهداری بخشی از کودکان جامعه که مظلوم‌ترین و معصوم‎ترین قشر هستند را عهده دار است؛ کودکان و نوزادانی که در این سرنوشت خود هیچ تقصیر و نقشی نداشته‌اند.

وی با تقدیر از تلاش های فداکارانه‌ای که در این مجموعه و سایر مجموعه‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی در حال انجام است، گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در زمینه نگهداری و درمان کودکان سنین مختلف در این مرکز ارائه می‌شود و قدردان این زحمات هستیم.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری در راستای مسئولیت اجتماعی خود، پیوسته در تعامل با بهزیستی بوده و در عمر حدود ۲ ساله خود در حوزه های مختلف، یاری‌رسانی کرده تا این سازمان ماموریت خود را به شکل بهتری انجام دهد.

وی اشاره‌ای هم به منشور حقوق شهرنشینی، که هفته آینده رونمایی خواهد شد، داشت و افزود: در این منشور نسبت به گروه های خاص تاکید ویژه‌ای شده است و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اصول مشخصی مدنظر قرار گرفته و پیش‌بینی شده که چراغ راه مدیریت شهری خواهد بود.

رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: بدون شک با اجرایی شدن و رونمایی از منشور حقوق شهرنشینی توجه ویژه‌تری از سوی مدیریت شهری به گروه های خاص خواهد شد و امیدواریم این تعامل و ارتباط با بهزیستی پررنگ‌تر از گذشته شود.

حیدری افزود: از همه شهروندان عزیز و خیرین و نیک‌اندیشان دعوت می‌کنم طی سال و بویژه در چنین روزهایی که متعلق به امام‌رضا(ع)، امام مهربانی‌هاست، بازدیدی از این مجموعه و نظایر این مجموعه‌ها، داشته باشند تا در سایه گسترش تعاملات و ارتباط، در حد وسع و بضاعت خود به یاری آنها بشتابند.

رئیس شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه پیوند چنین اقدامات خیرخواهانه‌ای با نیت های نیک خیرین سبب دوام و مانایی بیشتر آنها می‌شود، گفت: مدیریت شهری مشهد نیز ظرفیت های خود در زمینه هایی همچون تبلیغات محیطی و اکران شهری را با هدف جهت جلب توجه مردم به این مراکز بکارگیری خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات