کاهش بزهکاری های آینده با حمایت از مجموعه های  ...

کاهش بزهکاری های آینده با حمایت از مجموعه های ...

کاهش بزهکاری های آینده با حمایت از مجموعه های اینچنینی میسر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر(ع) به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و اظهارکرد: یکی از مسائل اجتماعی ما موضوع کودکانی است که به هر طریقی بی‌سرپرست و یا بدسرپرست بوده و نیازمند حمایت هستند.

نوروزی گفت: بواسطه هدایت و مدیریت صحیح در خانواده‌ها و مجموعه های اینچنینی که مسئول نگهداری از کودکان هستند، میتوان مانع بسیاری از آسیب های اجتماعی این نوزادان و کودکان شد.

وی با بیان اینکه شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر(ع) خوشبختانه با کیفیت بسیار خوبی مدیریت می‌شود، خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده‌ای در بحث نگهداری و رسیدگی به کودکان و درمان آنها تا وصول سلامتی ارائه می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

نوروزی افزود: براساس آمارهای ارائه شده در این بازدید، روند خوبی را از سوی خانواده های علاقه‌مند به نگهداری شاهدیم و آمار خروجی از مجموعه بیشتر از آمار ورودی بوده که مایه خرسندی و امیدواری و نشان از موفقیت بهزیستی دارد.

عضو شورای شهر مشهد در پایان از تمامی خیرین و عموم مردم و شهروندان خواست با کمک های خود به یاری این مجموعه‌ها بیایند تا بواسطه این اقدام مانع از بزهکاری‌ها و ناهنجاری های آینده شویم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات