تاکنون ۳۲ تقاطع به چراغ راهنمایی هوشمند مرکزی مجهز شده است

تاکنون ۳۲ تقاطع به چراغ راهنمایی هوشمند مرکزی مجهز شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: تغییر وضعیت چراغ های راهنمایی از محلی به چراغ راهنمایی هوشمند مرکزی یکی از اقدامات این سازمان به شمار می رود که براساس اولویت های مشخص شده این پروژه برای چراغ های راهنمایی تقاطع های سطح شهر اجرا می شود.

وی افزود: تغییر وضعیت برخی از چراغ های راهنمایی سطح شهر از جمله چراغ راهنمایی تقاطع آزادگان – ساحل، عالی قاپو، آزادگان و مولوی در دستورکار سال جاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری عنوان کرد: در حال حاضر پروژه هوشمندسازی مرکزی چراغ های راهنمایی تقاطع های آزادگان –ساحل و آزادگان با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان اجرا شده و پروژه در حال بهره برداری است.

جهانگیری با اشاره به مزایای هوشمندسازی مرکزی چراغ های راهنمایی سطح شهر تصریح کرد: روان سازی جریان ترافیک و کنترل آن از مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین از مهم‌ترین مزایای هوشمندسازی چراغ های راهنمایی مستقر در تقاطع های سطح شهر به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه هوشمندسازی مرکزی تقاطع های عالی قاپو و مولوی نیز در دستورکار سازمان قرار دارد که تا پاییز سال جاری اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری یادآور شد: ۵۲ تقاطع دارای چراغ راهنمایی در سطح شهر قزوین وجود دارد که تاکنون ۳۲ تقاطع به چراغ راهنمایی هوشمند مرکزی مجهز شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات