انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری کرمان و فرماندهی نیروی انتظامی استان در راستای ارتقای سطح تعاملات دوجانبه

انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری کرمان و فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان در راستای ارتقای سطح تعاملات دوجانبه

دقایقی پیش شهردار کرمان به همراه  جمعی از مدیران شهرداری  با فرمانده جدید نیروی انتظامی دیدار و ضمن تبریک به انتصاب شایسته وی، به ارائه گزارشی از  برگزاری برنامه ها و جشنواره تابستانی شهرداری پرداخت .

به گزارش کرمان آنلاین، سیدمهران عالم زاده ضمن ابراز خرسندی از انتصاب سردار ناظری به فرماندهی نیروی انتظامی گفت: خدا را شاکریم که یکی از افراد توانمند بومی به ریاست فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان منصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی سال های اخیر ارتباط تنگاتنگی بین شهرداری و نیروی انتظامی وجود داشته است بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد تاکید کرد.

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان  اینکه جشنواره تابستانی شهرداری  با رویکرد فرهنگی و گردشگری از بیستم تیرماه آغاز و تا بیستم مرداد ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری متنوعی برای اقشار مختلف در رده های سنی متعدد دیده شده است .

وی گفت: برای برگزاری این برنامه ها به خصوص جشن ها و کنسرت ها نیاز به همراهی و تعامل نیروی انتظامی است که خوشبختانه طی سنوات گذشته شاهد ایجاد نظم و انضباط در برپایی اینگونه مراسم ها با همت و همراهی نیروی انتظامی بوده‌ایم.

وی همچنین به ارتباط تنگاتنگ بین این دو مجموعه در بخش حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و گفت: با تعامل خوبی که وجود دارد، شهروندان شاهد روان سازی ترافیک در زمان اجرای  پروژه‌های عمرانی از جمله تقاطع های غیرهمسطح  بوده‌اند.

وی ضمن دعوت از پرسنل و مدیران نیروی انتظامی جهت حضور در جشنواره تابستانی شهرداری، از زحمات آنها تشکر کرده و خواستار همراهی هر چه بیشتر آنها در برپایی برنامه‌های این  جشنواره همراه با حفظ نظم ، امنیت و آرامش مردم شد.

گفتنی است در این دیدار مقرر گردید تفاهم نامه ای در راستای ارتقای سطح تعاملات دوجانبه در جهت ارایه خدمات بهتر به شهروندان بین شهرداری و نیروی انتظامی منعقد گردد.

نجمه ابراهیمی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات