نشست مشترک شهردار، معاونان و شهرداران مناطق با اعضای شورای شهر مشهد

نشست مشترک شهردار، معاونان و شهرداران مناطق با اعضای شورای شهر مشهد

نشست مشترک شهردار، معاونان و شهرداران مناطق با اعضای شورای شهر مشهد

با هدف بررسی و هم اندیشی در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت شهری و پیگیری آنها از طریق شورای شهر نشست مشترکی با حضور شهردار، معاونان و شهرداران مناطق با اعضای شورای شهر برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد در این نشست که عصر امروز برگزار شد، ابتدا محمدرضا حیدری، رییس شورای شهر گفت: اتفاقات خوبی از سوی مدیریت شهری را در شهر شاهد هستیم و این نشست نیز با هدف شنیدن مشکلات مناطق از سوی شهرداران مناطق، شهردار مشهد و کمک به رفع آنها با اعضای شورای شهر برگزار شده است لذا ترجیح می دهیم ابتدا موضوعات مدنظر از سوی مدیریت شهری در این نشست مطرح شود.
در ادامه نیز محمدرضا کلائی، شهردار مشهد نیز گفت: این نشست فرصتی است تا شهرداران موضوعات مرتبط با مناطق خود را که نیاز به حمایت و مصوبه شورای شهردارد را بیان کنند تا پس از جمع بندی نسبت به در نظر گرفتن راهکارهای مناسب برای رفع آنها با کمک شورای شهر اقدام شود.
در ادامه این نشست شهرداران مناطق مختلف مشهد نیز گزارشی از وضعیت مناطق و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه ها و رفع معضلات موجود از جمله پاسخگویی به اراضی قولنامه ای، بافت های فرسوده، سیما و منظر شهری، پروژه های بلاتکلیف، زمین های رها شده، موضوعات درآمدی، وضعیت پروژه های درحال اجرا و سایر موارد را به رییس و اعضای شورای شهر ارائه دادند.
گفتنی است پس از ارائه گزارش شهرداران مناطق و توضیحات تکمیلی محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در رابطه با موضوعات مطرح شده، محمدرضا حیدری، رییس شورای شهر خواستار جمع بندی و بررسی این موضوعات و اظهارنظر اعضای شورای شهر در این باره در نشست بعدی در هفته آینده شد تا فرصت بیشتری برای ارائه اظهارنظر و راهکار از سوی اعضای شورای شهر ایجاد شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات